Puzzle cyberpunk pe urmele lui Inside?
Jocurile Playdead nu au avut un impact doar asupra jucătorilor.De la lansarea lor, o serie de dezvoltatori și studiouri de jocuri s-au inspirat din aventurile chinuitoare din Limbo și din provocatorul Inside.
În liniște, a sosit jocul de puzzle cyberpunk viitor al dezvoltatorului rus independent Sergey Noskov. Pentru cei cărora le-a plăcut distopia misterioasă și întunecată din Inside, lumea plină de roboți și reclame neon din 7th Sector poate merita o vizită. Ca mulți dintre predecesorii genului, de data aceasta nu suntem pe urmele unui umanoid învechit, ci ale unei scântei digitale conștiente de sine care ne conduce prin provocările tot mai mari ale unui viitor mecanizat.
Ca și în jocul Playdead, psihologia controlului joacă un rol important, dar de data aceasta preiei controlul dispozitivelor electronice în loc de oameni vii și îi controlezi pe alții prin hackingul sistemelor. În plus față de dispozitivele simple și inofensive, puteți prelua, de asemenea, controlul mașinilor de luptă serioase, deci există sarcini logice și chiar o parte de fotografiere. În trailer vedem o varietate de locații și un design artistic atmosferic, pentru care dezvoltatorul singuratic merită laude. În timpul călătoriei noastre, factorul uman va fi împins în fundal și poate că este încercarea de rebeliune a inteligenței artificiale pe care vom putea încerca să o ducem la bun sfârșit. Este posibil ca un articol mai cuprinzător să fie scris despre acest proiect promițător al unui singur om, dar între timp îl recomandăm fanilor abordărilor unice ale delicateselor, disponibil pe STEAM pentru aproximativ 3400 HUF.
Noul Xbox One S vine în luna mai
Zvonul conform căruia Microsoft plănuiește să lanseze noi variante de Xbox One va deveni realitate în două luni. Compania gigant și-a gestionat extrem de prost rolul în actuala generație de console, care a fost în curs de desfășurare de la lansarea dispozitivului lor în 2013. Consola rivală a Sony s-a vândut de peste două ori mai mult, PS4 depășind anul trecut pragul de 80 de milioane de vânzări, iar Xbox One X, cu hardware-ul său mai puternic și experiența de joc 4K, nu a reușit să compenseze diferența. În timp ce Nintendo Swtich a depășit 30 de milioane de unități vândute în puțin mai puțin de doi ani, Xbox nu este nici măcar un mare vânzător în acest sezon de sărbători. Microsoft nu a făcut aproape nicio încercare de a lansa jocuri exclusive care să atragă publicul - în schimb, încearcă să își reducă dezavantajul prin consolidarea serviciilor sale online.
Următorul pas va fi o nouă versiune a numelui fantezist "Xbox Maverick", care se va numi în cele din urmă "Xbox One S All-Digital Edition", potrivit windowscentral.com. Conceptul este că noua ediție va permite accesul doar la conținutul vândut digital sau descărcat. Ar fi dificil de înțeles raționamentul executivilor companiei, deoarece nu este sigur că omiterea cititorului de discuri va reduce prețul mașinii suficient de mult pentru a face să merite ca clienții să o aleagă în locul versiunii tradiționale. Aceasta nu este doar o decizie de a rupe utilizatorii de jocurile în cutie, deoarece Xbox One este singura consolă de jocuri cu o unitate optică capabilă să redea filme Bluray 4K. Compania se află de ceva timp în fruntea trecerii la digital, așa că nu ar fi surprinzător ca decizia lor să fie menită să monitorizeze recepția următoarei generații de dispozitive care va fi disponibilă în câțiva ani. Dacă aparatul exclusiv digital va fi bine primit, este posibil ca Microsoft să nu mai vândă deloc conținut pe disc în viitorul apropiat. Deocamdată, reacțiile utilizatorilor sunt mixte, deoarece retrocompatibilitatea, care este dragă jucătorilor, va fi îngreunată de dispozitiv. Până acum, discurile Xbox Classic sau 360 de pe lista în continuă expansiune au fost suficiente pentru a fi introduse în aparat și pentru a deveni jucabile prin descărcarea versiunii actualizate. Dar înlocuirea vechilor DVD-uri cu un cod de descărcare sună un pic greoi, iar colecționarii sunt reticenți în a se despărți de favoritele lor iubite. Se așteaptă ca Xbox One S All-Digital Edition să fie disponibil pentru precomandă în aprilie și să fie pus în vânzare în mai. Nu există încă informații cu privire la versiunea actualizată a One X sau la prețurile preconizate.
Ubisoft scapă de preluare
Editorul francez Ubisoft și-a început activitățile de publicare în 1986, iar câțiva ani mai târziu a început să dezvolte jocuri, devenind o societate pe acțiuni în 1996. La acea vreme, cu siguranță nu aveau nicio idee că vor deveni un succes mondial cu seriile Rayman sau Assasin's Creed, și nici că vor trebui să se lupte cu o companie media gigant. Vivendi, de asemenea franceză, nu era străină de industria jocurilor video, după ce, în 2013, cumpărase independența de 8,2 miliarde de dolari a grupului Activision-Blizzard, care devenise, de asemenea, un jucător uriaș.
Mai puțin de doi ani mai târziu, au apărut știri despre o tentativă de preluare din partea conglomeratului. Conform primelor informații, aceștia au achiziționat o participație de 161 de milioane de dolari la Ubisoft, preluând în acest proces o participație de 6,6% în companie. Ritmul a încetinit de-a lungul anilor, dar influența lor a crescut treptat până în 2018, când o mare companie chineză - Tencent, care deține mai multe edituri și branduri de succes - a contribuit la stoparea freneziei. Compania, controlată de cel mai bogat om din China, a ajuns la o înțelegere cu Ubisoft în condiții stricte, astfel încât editorul să poată folosi banii din acordul comun pentru a-și cumpăra acțiunile. Vivendi a ripostat apoi și, într-unul dintre cele mai inteligente trucuri din ultimii ani, a încasat de două ori mai mulți bani din acțiunile vândute decât cheltuise inițial.
Povestea s-a încheiat la 5 martie, când Vivendi a cedat titlurile rămase, potrivit Reuters. Pentru a iniția preluarea, inițial trebuia să aibă o participație majoritară de 30%, dar acest lucru nu s-a întâmplat în cele din urmă, ajungând la 27,3%. În ultima manevră, a strâns 429 de milioane de euro prin vânzarea a 5,9% din acțiunile sale. Potrivit declarației lor, gigantul a cedat toate acțiunile sale și se va abține de la achiziționarea unui minim de acțiuni Ubisoft timp de cel puțin cinci ani, continuând în același timp să își mențină prezența în industria jocurilor.