Condiții de achiziție (Alte puncte legate de achiziție, care nu sunt detaliate aici, le găsești în TCG)

  1. Informații de bază:

Aplicabilitatea TCG se extinde la toate tranzacțiile comerciale care se realizează electronic între magazinul online PCX și Cumpărător (în continuare: Cumpărător). Prin Cumpărător înțelegem toate persoanele fizice și juridice, precum și entitățile juridice fără personalitate juridică. Noțiunea de Cumpărător include și noțiunea de consumator. Prin utilizarea magazinului online PCX și prin înregistrare, Cumpărătorul acceptă și recunoaște ca obligatorii pentru sine dispozițiile cuprinse în TCG PCX.

1.1. Cum poți cumpăra? Poți cumpăra pe bază de comandă, fără a fi necesară înregistrarea separată. Comanda poate fi plasată prin intermediul site-ului nostru web. În cazul achizițiilor fără înregistrare, sistemul nostru creează automat un cont de bază pentru a gestiona comanda. Înregistrarea poate fi modificată oricând după logare. Pentru a plasa o comandă, adaugă produsele dorite în coș, apoi fă clic pe pictograma "Coș" și urmează procesul de comandă, finalizând cu clic pe "Plasare comandă". Sistemul nostru trimite un e-mail de confirmare a comenzii. Vei fi informat prin e-mail despre procesarea comenzii, pregătirea acesteia și estimarea livrării, așa că este important să furnizezi o adresă de e-mail corectă și să verifici și folderul de spam. Factura care atestă achiziția, conformă cu legislația în vigoare, va fi atașată e-mailului de confirmare a livrării. Păstrează factura pentru exercitarea dreptului de retragere și a dreptului de garanție. Este posibil ca e-mailurile de notificare să ajungă în folderul de spam sau promoții, așa că verifică și aceste foldere și mută e-mailurile în folderul principal pentru a le primi corect în viitor.

1.2. Livrare cu punct fix Comenzile plasate înainte de ora 8:00 în zilele lucrătoare sunt, de obicei, livrate în 2-3 zile lucrătoare, dacă sunt complet pregătite și fără întârzieri din partea furnizorilor. În ziua livrării, seara, vei primi un e-mail care te informează că pachetul va ajunge a doua zi, cu factura și certificatul de garanție atașate (verifică și folderele spam și promoții). Poți plăti în numerar sau, în anumite cazuri, cu cardul bancar la preluarea coletului. Dacă nu dorești să plătești ulterior, alege plata în avans sau cu cardul bancar la plasarea comenzii. Livrarea are loc pe parcursul zilei, așa că te rugăm să furnizezi o adresă unde poți primi coletul în timpul zilei.

1.5. Tarife și condiții de livrare

Condiții de garanție: Garanții achiziționabile separat:

  • Garanție de livrare
  • Garanție de schimb
  • Asigurare de livrare
  • Garanție extra

Poți citi mai multe despre garanții aici:

Ne străduim să gestionăm cât mai rapid posibil produsele cu defecțiuni acoperite de garanție, timpul mediu fiind de 15 zile lucrătoare, însă, având în vedere că gestionarea efectivă nu are loc la noi, poate dura mai mult în ciuda celor mai mari eforturi.

  1. Serviciul de garanție de schimb Cu serviciul nostru de garanție de schimb, nu trebuie să aștepți finalizarea reparației, vom verifica produsul defect și, dacă este defect, îl vom schimba în câteva zile.

Este important să verifici atent coletul la primire și, dacă este deteriorat, să raportezi acest lucru curierului și să înregistrezi observațiile într-un document, în prezența curierului, deoarece după primire deteriorarea poate fi contestată. 3. Poți evita deteriorările de livrare cu serviciul nostru de Asigurare de livrare, astfel ai 24 de ore după primire pentru a raporta eventualele deteriorări. Serviciile noastre pot fi citite mai jos ca Garanție Extra.

  1. Garanție Extra:

Cu garanțiile noastre extra, nu doar achiziția va fi convenabilă, dar în cazul unei defecțiuni sau deteriorări, vom rezolva rapid și fără costuri problema. Garanțiile extra, pe care le poți alege în timpul comenzii.

Important!

  • Te rugăm să plasezi o comandă doar dacă intenționezi cu adevărat să o ridici! Investim multă muncă, timp și energie pentru a-ți deservi comanda la un nivel corespunzător.
  • Dacă plasezi o comandă dar nu o ridici, această muncă va fi inutilă, așa că gândește-te bine înainte de a comanda.
  • Se poate întâmpla, chiar și cu cele mai bune intenții, să nu poți achiziționa ceea ce ai dorit. În acest caz, te rugăm să ne anunți cât mai curând posibil prin e-mail la: [email protected].
  • Mulțumim că prin achiziția ta gândită ne ajuți să ne menținem prețurile la un nivel scăzut!

4.6. Facturare

  • Protejăm copacii, economisim hârtia, astfel din 2013 factura o transmitem electronic la adresa de e-mail furnizată în timpul comenzii. În cazul livrării și ridicării din punct fix, factura va fi atașată e-mailului de notificare a livrării, pe care unii clienți de e-mail o pot plasa în folderul de spam sau promoții.
  • Factura este conformă cu cerințele legale, conține TVA, este numerotată și înregistrată, și este validă și fără semnătură și ștampilă.
  • Factura poate fi emisă doar cu date reale ale cumpărătorului, în lipsa datelor valide de facturare comanda va fi anulată sau ridicarea refuzată.
  • În cazul unei defecțiuni de garanție, achiziția poate fi dovedită atât cu factura electronică cât și cu certificatul de garanție, dar poate fi găsită și pe baza numărului de factură sau a identificatorului comenzii.
  • Important! Furnizează datele de facturare corecte, deoarece factura emisă nu poate fi modificată. Dacă factura emisă nu este corectă (date de facturare incorecte, metoda de plată nepotrivită), factura emisă în luna respectivă poate fi modificată doar în luna respectivă, prin anularea facturii originale și emiterea uneia noi. După luna respectivă, factura nu mai poate fi modificată, nici contra cost.
  • Prețul de achiziție poate fi plătit în avans prin transfer bancar sau la ridicare în numerar sau cu cardul bancar.
  • În cazul comenzilor plătite în avans, modificările nu sunt posibile. După efectuarea plății, nu se pot adăuga sau elimina articole suplimentare din comanda respectivă. Comenzile aflate în curs de ambalare nu pot fi modificate.
  • Sistemul nostru stochează conținutul coșului virtual, astfel încât poți plasa o comandă începută ulterior, ținând cont de stocul și prețurile actuale.
  • În cazul în care un articol se epuizează din stoc, acesta va fi eliminat din coș, deci chiar dacă a fost adăugat anterior, nu va mai putea fi comandat.
  • Sistemul nostru actualizează continuu prețurile, așa că, dacă prețul produsului se schimbă, se va schimba și prețul afișat în coș.
  • Deși coșul nu se pierde, recomandăm să nu amâni plasarea comenzii, ci să o plasezi atunci când decizi ce dorești să cumperi.
  • În plus, este posibil ca un produs să se epuizeze în momentul plasării comenzii. Dacă se întâmplă acest lucru, te vom anunța prin e-mail și vei avea posibilitatea de a înlocui produsul lipsă sau de a solicita finalizarea comenzii fără produsul lipsă.
  • Este important să reții că produsele afișate pe site sunt disponibile pe baza stocului furnizorului. Dacă produsul se epuizează în timpul comenzii sau prețul său se modifică și nu poate fi achiziționat la preț

4.7. Coșul și prețurile

  • Sistemul nostru stochează conținutul coșului virtual, astfel încât, dacă dorești să finalizezi o comandă începută mai târziu, ai această posibilitate, luând în considerare stocul și prețurile actuale.
  • În consecință, dacă produsul respectiv se epuizează din stoc, va fi eliminat din coș, astfel încât, chiar dacă l-ai adăugat anterior, nu îl vei mai putea comanda.
  • Sistemul nostru actualizează continuu prețurile, astfel încât, dacă prețul produsului se schimbă, se va schimba și prețul afișat în coș.
  • Deși coșul nu se pierde, recomandăm totuși să nu întârzii plasarea comenzii, ci să o plasezi atunci când decizi ce dorești să cumperi.
  • În plus, este posibil ca un produs să se epuizeze în momentul plasării comenzii. Dacă se întâmplă acest lucru, te vom anunța prin e-mail și vei avea posibilitatea de a înlocui produsul lipsă sau de a solicita finalizarea comenzii fără produsul lipsă.
  • Este important să reții că produsele afișate pe site sunt disponibile pe baza stocului furnizorului. Dacă produsul se epuizează în timpul comenzii sau prețul său se modifică și nu poate fi achiziționat la prețul original, te vom anunța și vei avea posibilitatea de a modifica sau anula comanda.
  • Prețul care trebuie plătit la ridicare este cel înregistrat de sistemul nostru la momentul plasării comenzii și care apare în e-mailul de confirmare.
  • Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile, în special în cazul erorilor de sistem și al greșelilor furnizorilor. Dacă observi un preț semnificativ diferit de prețul de piață, te rugăm să anunți serviciul nostru de asistență clienți pentru a corecta eroarea, deoarece nu vom putea finaliza comanda dacă prețul a fost afișat incorect din cauza unei erori de sistem.

4.8. Cum poți plăti?

  • Dacă nu dorești să plătești în numerar, alege plata cu cardul bancar sau transferul bancar în avans, iar după primirea comenzii, îți vom trimite o factură proformă, cu care vei putea efectua plata și nu va trebui să folosești numerar la ridicare, economisind astfel taxa de manipulare a rambursului. Te rugăm să reții că în cazul plății în avans și al plății cu cardul bancar, comanda va fi procesată după primirea sumei în contul nostru sau după confirmarea plății online cu cardul bancar.
  • Poți plăti cu numerar sau cardul bancar la curier, dacă nu ai efectuat plata în avans.
  • Alege plata în avans prin transfer bancar dacă dorești să economisești taxa de manipulare a rambursului. În cazul plății în avans, prețurile din comandă sunt valabile timp de 24 de ore pentru plata, după care se pot modifica.
  • Pe lângă plata în avans, ai posibilitatea de a plăti în numerar sau cu cardul bancar la ridicare.
  • Pentru comenzi de peste 6400 RON, poți plăti doar prin transfer bancar în avans sau cu cardul bancar.

4.9. Ce beneficii ai dacă te înregistrezi?

Nu vrei să ratezi noutățile, promoțiile și cupoanele de reducere? Abonează-te la newsletter-ul nostru și vei fi printre primii care află. Te poți dezabona de la newsletter-urile promoționale oricând, trimițând o cerere prin e-mail. Poate că nu este nevoie să menționăm că datele tale sunt tratate confidențial, fiind utilizate doar pentru facturare și livrare, și nu vor fi divulgate terților. Poți citi mai multe despre politica noastră de confidențialitate în Ghidul de confidențialitate. Urmărește-ne și pe Facebook pentru a nu rata promoțiile și concursurile noastre unice de pe Facebook.

4.10. Condiții de garanție și conformitate

Informații suplimentare pe acest subiect găsești în TCG publicat pe site-ul nostru.

4.11. Dreptul de retragere din achiziție

  • Conform reglementărilor naționale, ai la dispoziție 14 zile pentru a te retrage din achiziție.
  • Care sunt cele mai importante aspecte privind retragerea?
    • În cazul retragerii, trebuie să returnezi produsul în starea în care l-ai primit. Asigură-te că nici ambalajul, nici accesoriile nu sunt deteriorate și păstrează factura. Dacă folosești un alt ambalaj, te rugăm să te asiguri că produsul este bine împachetat.
    • După returnare/receptare, vom verifica starea produsului, a accesoriilor și a ambalajului, și dacă totul este în regulă, îți vom returna sau vei putea achiziționa altceva în valoarea produsului returnat.
    • Retragerea nu se aplică pentru:
      • Software-uri desigilate
      • Produse utilizate sau deteriorate necorespunzător
      • Comenzi personalizate. Acestea includ computerele complete asamblate la cerere și comenzile mari de produse specifice.
      • Consumabile desigilate și utilizate (cartușe de imprimantă, toner etc.).
      • Servicii. Acestea includ costurile de livrare, asigurarea de livrare, asamblarea computerelor și taxele de service personalizate.
      • Orice utilizare care cauzează deprecierea valorii produsului.
    • Dreptul de retragere se aplică exclusiv consumatorilor. Consumatorii sunt persoane fizice care acționează în scopuri care nu sunt legate de activitatea lor profesională sau comercială.
    • În caz de retragere, trebuie să organizezi returnarea produsului fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile. Costurile de returnare sunt suportate de tine.
    • Te informăm că sediul nostru nu primește clienți, astfel încât, în caz de retragere, trebuie să returnezi produsul la punctul nostru de colectare într-o stare completă, originală și nedeteriorată.
    • Ești responsabil pentru orice depreciere a produsului care depășește verificarea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea acestuia, iar aceasta poate fi dedusă din prețul de achiziție sau cererea de retragere poate fi respinsă.
    • Vom returna prețul de achiziție după evaluare, dar nu mai târziu de 14 zile, conform opțiunii tale, fie în numerar la punctul nostru de colectare, fie prin transfer bancar. Nu putem returna prețul de achiziție prin mandat poștal.

4.12. Declarația de retragere

4.13. Politica de confidențialitate și operatorul nostru:

Politica noastră de confidențialitate o găsești pe www.pcx.ro. Dezvoltatorul, operatorul site-ului și furnizorul serviciilor de găzduire: Net-Tech Consulting Kft.

Informații suplimentare și alte detalii

  • Dacă observi un preț anormal de mic la un produs, este probabil o eroare de bază de date. Din păcate, nu putem oferi produsele la prețul incorect afișat. Te rugăm să ne ajuți și să raportezi astfel de erori! Mulțumim!
  • Descrierile produselor și imaginile sunt afișate din surse externe, astfel că nu putem răspunde pentru eventualele greșeli de scriere sau afișarea greșită a imaginilor. Dacă nu ai primit ceea ce era descris sau afișat în imagine, te rugăm să ne informezi și vom returna produsul, rambursându-ți integral prețul de achiziție (inclusiv taxa de livrare).
  • Descrierile produselor și informațiile textuale afișate pe site-ul PCX.ro sunt în limba română.
  • Având în vedere că majoritatea produselor afișate pe site-ul PCX.ro provin din stocuri externe sau de la furnizori, comenzile plasate pe site nu sunt considerate contracte.
  • Comenzile plasate pe site-ul nostru sunt stocate de sistemul nostru, dar nu sunt arhivate. Comenzile plasate pot fi modificate sau șterse din sistemul nostru înainte de livrare.
  • Starea comenzilor active și în curs de procesare poate fi verificată de către utiliz
  • PCX Societate Comercială cu Răspundere Limitată (furnizor)
  • Sediu: 1046 Budapesta, strada Knézits Károly nr. 4. / nu primește clienți Număr de înregistrare: 01-09-380101 Cod fiscal: HU23563539 Adresă poștală: 1046 Budapesta, strada Knézits Károly nr. 4. / nu este posibilă depunerea personală E-mail: [email protected]
  • Net-Tech Consulting Societate Comercială și de Servicii cu Răspundere Limitată (furnizor de servicii de găzduire)
  • Sediu: 1191 Budapesta, strada Kisfaludy nr. 16. ap. 6/18. Număr de înregistrare: 01-09-734001 Cod fiscal: 13414300-2-43 E-mail: ufsz[at]domainadminisztracio.hu

 

PCX 2006-2024.
Gestionarea cookie-urilor / cookie-urilor Utilizăm cookie-uri pe site, ale căror detalii pot fi găsite aici.