Nu mergem la cină nici de data asta - a sosit teaserul Oddworld Soulstorm
Previzualizare a celui mai recent joc din legendara serie Oddworld
Dezvoltarea lui Oddworld Soulstorm a fost anunțată în urmă cu trei ani, iar în cele din urmă primul teaser este aici
Oddworld este un clasic. Originalul Abe's Oddysee, cu elementele sale de platformă și puzzle, a oferit jucătorilor o poveste cu o formă unică, ușor grotescă și personaje simpatice, dar secvențele au suferit aceeași cădere în dizgrație și eșec frecvent. Cu toate acestea, Oddworld: New 'n' Tasty a dovedit că comunitatea a fost foarte mult la bord cu aventura mudokonului rebel, iar după primirea pozitivă a remake-ului HD, dezvoltarea unei continuări directe ar putea începe, care a fost lansată cu un videoclip scurt în 2017.
Potrivit lui Lorne Lanning, co-fondator al Oddworld Inhabitants, Soulstorm va avea un ton și mai întunecat decât originalul, cu o poveste incomparabil mai profundă decât secvențele de jumătate de lungime. Astfel, jocul va ignora episoadele care au urmat primei tranșe și va duce evenimentele într-o nouă direcție, inclusiv soarta protagonistului Abe. Nici noul teaser, oarecum haotic, nu dezvăluie prea multe, dar oferă câteva detalii despre gameplay. În ceea ce privește povestea, știm că rămășițele poporului eroului nostru sunt pe cale să fie transformate într-o marfă de către o nouă rasă, așa că de data aceasta vom lupta pentru viețile a 301 personaje care trebuie salvate, cu o mulțime de râsete, scene r�
Ultimul cui în coșciug - ARM se retrage și ea din spatele Huawei
Odată cu dispariția ARM, dezvoltările hardware ale Huawei ar putea fi în mare pericol
Se pare că bulgărele de zăpadă din SUA se transformă într-o avalanșă. Legea de protecție a rețelelor de telecomunicații din SUA nu numai că a interzis producătorului chinez să intre în țară, dar interzice, de asemenea, companiilor cu sediul în SUA să colaboreze sau să facă comerț cu Huawei. În ciuda hotărârii, Huawei a încercat să pară încrezător, iar restricțiile software pe Android și Google nu păreau să împiedice lansarea de noi dispozitive, însă mutarea ARM ar putea pune în pericol dezvoltarea hardware a companiei.
Evenimentul nu este neapărat surprinzător, desigur, având în vedere că lista de ieșiri include nume precum Intel, Microsoft, Qualcomm și Western Digital. După cum se pare, în majoritatea cazurilor, suportul pentru produsele aflate deja pe piață sau în producție va continua, dar nu vor fi onorate noi comenzi. Acesta este deja un eșec major, deoarece este vorba de componente pentru întreaga gamă de produse, pentru care poate fi foarte dificil să se găsească noi surse de finanțare și, în același timp, economia americană ar putea pierde veniturile anuale de peste 10 miliarde USD pe care le-au adus aceste colaborări. Lista companiilor nu este, desigur, exhaustivă, dar este posibil ca ultimul cui în sicriul tot mai circumscris al Huawei să fie ARM.
În prezent, tehnologiile concepute de ARM constitui
O lovitură pentru piața tehnologiei - Huawei pe lista de interdicții a SUA
De câteva zile, subiectul restricției asupra Huawei, care ar putea afecta dispozitivele inteligente în viitor
Anunțul lui Donald Trump că a semnat un ordin de plasare a producătorului chinez pe o listă de interdicții comerciale a fost o bombă. Dar cum afectează acest lucru smartphone-urile și ce înseamnă pentru utilizatorii europeni?
Conform regulamentului, companiile americane nu au voie să vândă niciun produs celor de pe listă fără o licență, iar acest lucru include serviciile digitale. Vestea a provocat, desigur, agitație, dar labirintul detaliilor juridice va necesita timp pentru a fi descâlcit, iar mulți au început deja să îngroape popularele telefoane Android ale renumitului producător. Panica în creștere a fost alimentată și de reacția Google, care a făcut primul pas și și-a suspendat relațiile comerciale cu Huawei. De fapt, dezastrul nu este nici pe departe atât de mare din perspectiva utilizatorilor, deoarece neînțelegerea s-a bazat pe Android și pe suportul pentru serviciile Google. Popularul sistem de operare mobil este open source, deci este disponibil gratuit pentru oricine, astfel încât niciun producător restrâns nu trebuie neapărat să îl abandoneze, dar furnizarea neîngrădită de servicii oficiale poate fi o problemă.
Actualizările continue și asistența software, în special cu Google, reprezintă o problemă majoră, deoarece servicii populare precum Gmail și Google Play nu se numără printre br
Anunțul Codemasters - noul GRID va sosi la sfârșitul acestui an
Codemasters - vine un nou GRID
Race Driver: Grid a fost partea mai relaxată a seriei Toca, iar cei doi succesori ai săi nu au reușit să reproducă calitatea și popularitatea sa. După unsprezece ani, se pare că vine un reboot în loc de un sequel direct.
Grid din 2008 a fost un amestec distractiv de diferite tipuri de curse și a găsit cu pricepere un echilibru între detaliile simulatoarelor și tonul mai ușor al jocurilor arcade. Cele două continuări nu au ridicat destul miza și au stricat multe elemente bine făcute anterior (experiența de conducere) sau chiar le-au eliminat cu totul (vederea interioară a mașinilor). Codemasters a anunțat un alt titlu Grid după cinci ani, și nu o continuare numerotată.
Dacă totul este adevărat, următoarea tranșă, promisă pentru luna septembrie a acestui an, va fi un reboot al seriei, așa cum sugerează titlul fără complicații. Promisiunile sunt deja uriașe, desigur. Al patrulea din serie vă va duce în locații iconice de pe patru continente și vă va vedea conducând cel puțin 70 de vehicule. Iar printre numeroasele tipuri de curse din care veți putea alege, vor exista o revenire la cursele pe pistă și la cursele stradale, precum și la derby-urile muscle car.
Tonul va rămâne arcade, dar vom include, de asemenea, un model realist de rănire care va afecta manipularea vehiculelor noastre, iar inteligența artificială va fi adaptată la noi, crescând provocarea oferită de adversar
Media de aur - sursa de alimentare modulară Cooler Master MWE 650 Gold
Cooler Master are o lungă istorie în producția de surse de alimentare, în mai multe segmente. În acest articol, ne vom uita la o sursă de alimentare modulară puternică din gama medie, clasificată Gold.
Și anume versiunea de 650 Watt din gama MWE. Producătorul nu a încercat să ne jefuiască nici aici, așa că nu trebuie să luăm un împrumut de la Banca Mondială sau să ne vindem un rinichi pentru a îmbunătăți o astfel de sursă de alimentare. În prezent avem versiunea de 650 Watt pentru doar 26.603.- HUF. Seria are, de asemenea, un frate mic și unul mare. Există, de asemenea, o versiune de 550 Watt și una de 750 Watt.
Când îl iei în mâini, știi la prima vedere că ai luat decizia corectă. Pe partea din față a cutiei veți găsi garanția de 5 ani, certificarea Gold, ventilatorul din spatele sursei de alimentare, un Silencio FP 120, cabluri plate pentru a facilita gestionarea cablurilor chiar dacă spațiul este restrâns și câteva grafice care arată viteza ventilatorului vs. sarcina sursei de alimentare.
Pe una dintre pagini veți găsi o scurtă specificație, ale cărei mai multe detalii pot fi găsite pe site-ul producătorului.
Despachetarea
Ambalajul cutiei este destul de impresionant:
-unitatea de alimentare în sine,
sursa de alimentare în sine - sursa de alimentare în sine -1pcs 24 pin ATX
-1pcs 4/8 pini EPS 12V
-2pcs 2x6/8 pin PCI-E
-2db 4x SATA
-1db 3x MOLEX
-1db 3x MOLEX + FLOPPY
-4db Șuruburi
Tot ce trebuie să știți despre RAM Partea 2
În rândurile următoare, vom analiza mai îndeaproape toate memoriile pe care le cunoaștem astăzi. Vom afla cum să calculăm viteza unei memorii, cum se raportează memoria la procesoarele AMD și Intel și ce memorie este disponibilă.
Să începem cu poate cea mai importantă întrebare: cum calculați viteza memoriei pe care o alegeți? Ne va ajuta o formulă care poate părea dificilă la prima vedere, dar cred că toată lumea o va înțelege odată ce am rezolvat exemplul. Formula este următoarea:
1000 / (viteza de ceas a memoriei / 2) = "X",
"X" * "temporizarea memoriei" = "Y"
"Y" = viteza memoriei în nanosecunde, notată cu "ns".

Ca exemplu, considerăm o memorie tactată la 3000 Mhz cu temporizare CL16:
1000 / (3000 /2) = 0,66
0,66 * 16 = 10,66 ns
Ce înseamnă acest lucru pentru noi? Această memorie poate răspunde la comenzile emise de procesor în 10,66 nanosecunde. Desigur, dacă ne gândim bine, acest număr pare îngrozitor de mic, dar atunci când vine vorba de manipularea datelor, chiar și 1-2 zecimi de nanosecundă diferență poate însemna mult.
La ce procesor este mai important să te uiți atunci când alegi memoria?
Este clar că cel mai important lucru este să alegeți memoria potrivită pentru procesoarele AMD (arhitectura ZEN, familia Ryzen) bazate pe Infinity Fabric. Pe scurt, Infinity Fabric se referă la comunicarea dintre nucleele din procesor, iar cu cât viteza de ceas este mai mare, cu atât ma
Războiul dronelor? - Ghost Recon Breakpoint ar putea fi hit-ul iernii
Următorul Ghost Recon a fost dezvăluit - vine Breakpoint
Suntem aproape obișnuiți cu scurgeri înainte de anunțuri, iar anunțul oficial a venit rapid, iar acum putem arunca o privire la gameplay
Ceea ce am învățat de-a lungul anilor este că numele lui Tom Clancy poate fi folosit pentru a vinde o mulțime de lucruri, tema fiind un fel de conflict armat sau criză de război, cu cel puțin un agent abil în rolul principal. Franciza Ghost Recon, care a văzut multe tranșe, este un exemplu în acest sens, cu echipa sa secretă Ghost. Ultima dată când am putut să luăm armele și să doborâm cea mai periculoasă organizație de distribuție a cocainei din Bolivia, am fost însoțiți de până la alți trei jucători în Wildlands 2017. Aproape înainte ca discul de aur al The Division 2, lansat în martie, să se fi răcit, Ubisoft a dezvăluit Ghost Recon Breakpoint acum câteva zile.
Oricine a făcut parte din cei 15 milioane de jucători activi cu care Ubisoft se laudă cu mândrie a văzut deja semne evidente în Wildlands, deoarece în pachetul de expansiune Operation Oracle și-a făcut apariția antagonistul din Breakpoint, Cole D. Walker, el însuși cândva membru al echipei noastre, dar care nu s-a integrat și a îmbrăcat în schimb o blană de lup. În loc de America de Sud, decorul este o insulă din Pacific numită Aurora, iar de data aceasta nu mergem acolo ca turiști. Am ajuns să ne așteptăm ca războiul modern și tehnologia mil
NZXT Water Cooling - De la cel mai mic la cel mai mare Kraken
Gama Kraken de la NZXT include sisteme de răcire All In One concepute pentru a menține răcite o mare varietate de PC-uri de gaming. Cu un minim de 1 ventilator și un maxim de 3 ventilatoare și o paletă de culori RGB, soluțiile de răcire Kraken sunt proiectate cu un ochi pe accesibilitate și economie de spațiu pentru carcasele mai mici. Comparația de mai jos vă ajută să decideți ușor care monstru de apă este cea mai bună alegere pentru răcirea configurației dvs. de gamer atent selectate.
Prima și cea mai mică alternativă este Kraken M22, care are un radiator din aluminiu de 120 mm și este echipat cu lumini RGB. Cutia lui M22 vine cu un cadru de montare interschimbabil de la producător, astfel încât suportă majoritatea soclurilor Intel și AMD, cu excepția celei mai mari platforme AMD, Threadripper. Răcirea este asigurată de un ventilator NZXT Aer P120 de 120 mm cu 2000 RPM, dar din păcate nu vine cu lumini RGB.
Răcire cu apă pentru mașini cu factor de formă mic
M22 utilizează un convertor Mini-USB-B cu 9 pini pentru a se conecta la interfața USB 2.0 internă a plăcii de bază, astfel încât să puteți controla iluminarea prin intermediul software-ului CAM de la NZXT. Este o interfață utilizator de la care pot fi controlate alte componente - inclusiv stocare, plăci video și memorie - dar nu controlează viteza pompei. Software-ul CAM transmite, de asemenea, date operaționale către serverele NZXT, dar dacă acest lucru este o
Cool ca naiba - Cooler Master Hyper 212 Black Edition, răcitor pentru procesor
În acest articol ne vom uita mai îndeaproape la cea mai recentă adiție la linia Cooler Master Hyper 212.Are un raport calitate-preț excelent și ar putea fi o soluție bună pentru mulți dintre cei care caută un cooler aftermarket pentru procesorul lor de înaltă performanță.
Un alt lucru care merită menționat de la bun început este compatibilitatea. 212 Black este bun pentru o mulțime de carcase. Iar dimensiunile sunt concepute astfel încât să puteți utiliza toate cele 4 sau toate cele 8 sloturi de memorie ale plăcii de bază, indiferent de înălțimea aripioarelor RAM, deoarece în ciuda performanțelor excelente de răcire, nu este un cooler foarte lat. Nu trebuie să ne facem griji nici cu privire la înălțime, la 158,8 mm înălțime se va potrivi confortabil în majoritatea șasiurilor gamer. Cu toate acestea, nu trebuie să ne facem griji că ne vom simți ca tovarășul Gagarin atunci când îl pornim și încearcă să aterizeze pe lună lângă noi, nici vorbă de așa ceva, ne este garantată liniștea de către un Silencio FP120. Prețurile sunt stabilite în prezent la 9625.- HUF pentru versiunea non-RGB și 12587.- HUF pentru versiunea RGB.
Specificații:
-Materialul aripioarelor de răcire: aluminiu
-Materialul tuburilor de răcire: cupru
-Material de acoperire: nichel negru (nu afectează disiparea căldurii)
-Csomagban kapott ventilátor : 1x Silencio FP120
-Dimensiuni ventilator : 120 x 120 x 25mm
-Viteza ventilatorului: 650
Tot ce trebuie să știți despre RAM Partea 1
Memoria de sistem astăzi, lumea RAM.
Mulți dintre dvs. se pot întreba ce estememoria RAM, saumemoria cu acces aleatoriu. În zilele noastre, există multe tipuri și varietăți diferite, de la socluri și viteze de ceas la dimensiunile memoriei, de la o gamă largă de producători. Ce face ca o memorie să fie mai bună decât alta? Care memorie se potrivește cu care procesoare? La ce ar trebui să fiți atenți atunci când cumpărați memorie? Această serie de articole este o încercare de a rezuma răspunsurile la aceste întrebări.
Să începem cu elementele de bază, ce este memoria RAM și ce face aceasta? RAM este memoria primară a computerului, stochează toate datele și programele de care procesorul are nevoie pentru a le executa, dar le poate stoca doar atâta timp cât computerul este pornit, atunci când este oprit, toate datele se pierd. Numele său provine de la faptul că, indiferent în ce parte a cipului de memorie se află datele, acestea pot fi recuperate în același timp, indiferent de locația lor. În plus față de memoria RAM, există o altă memorie de sistem, situată pe procesor, numităcache.
Memoria se bazează pe o placă PCB. Acestea sunt echipate cu incinte externe, pini, care pot fi de tip DIMM, SIMM sau SO DIMM. SIMM-ul a apărut pe piață la începutul anilor 1980 și a fost prezent până la sfârșitul anilor 1990, dar și-a pierdut importanța odată cu apariția modulelor DIMM. Care este diferența dintre cele
Una dintre cele mai mici incinte ATX: MasterBox Q500L
În lumea dulapurilor compacte pentru desktop, spațiul este adesea un sacrificiu prea mare. În majoritatea cazurilor, mai puțin spațiu înseamnă mai multă căldură, mai puțină accesibilitate și mai puține opțiuni de componente de instalat. Acesta nu este cazul carcasei Cooler Master MasterBox Q500L ATX, care poate găzdui tot ceea ce aveți nevoie pentru un sistem de jocuri rentabil.
Măsurând 386 x 230 x 381 mm, Cooler Master MasterBox Q500L cântărește doar 3,81 kg, are o construcție din oțel și plastic negru la interior și exterior, cu trei orificii de ventilație pe șase laturi. Întregul capac este acoperit de un panou metalic perforat cu o suprafață de filtrare magnetică și o suprafață de montare pentru două ventilatoare de 120mm sau 140mm. Atât panoul frontal, cât și cel posterior sunt similare cu această suprafață.
Panoul I/O cu poziționare liberă are două porturi USB 3.0, mufe pentru căști și microfon, un indicator LED pentru activitatea hard disk-ului, un comutator on/off și un buton de resetare. În funcție de nevoile utilizatorului, acest panou poate fi montat în mai multe locații (sus, lateral și jos).
Panoul lateral translucid este ținut în poziție de cleme cu manșon metalic. Placa metalică de pe cealaltă parte este ținută în poziție de cleme cu manșon metalic acoperite cu cauciuc, care au și funcția ca carcasa mașinii să poată fi utilizată nu numai ca turn, ci și în poziție culcată, caz în c
EA este în funcțiune - Apex Legends pe mobil, servere private în Battlefield V
În sfârșit putem începe serverele private în Battlefield V
Nu există nicio îndoială că seria Battlefield nu arată la fel de bine ca în primii săi ani, dar o caracteristică abandonată de mult timp, dar cu atât mai importantă, revine în joc
Recepția la Battlefield V nu a fost unanim pozitivă, dar în ciuda eșecurilor seriei și a deciziilor de afaceri ale EA, rămâne o bază solidă de fani care încă nu a fost deziluzionată de creațiile de război ale DICE. Modul battle royale, Firestorm, a agitat lucrurile și a funcționat bine cu gameplay-ul general al Battlefield, împingând chiar și cei mai populari reprezentanți ai stilului de pe podium. Imediat ce valul care a urmat actualizării gratuite s-a potolit, creatorii au anunțat o altă veste interesantă: revenirea serverelor private.
În urmă cu câțiva ani, era de neimaginat cât de mult ne vor fi legate mâinile când vine vorba de jocurile noastre preferate și de divertismentul social, pe măsură ce obiceiurile utilizatorilor s-au schimbat odată cu furnizarea de conținut și, odată cu aceasta, seria de jocuri mult iubită. În zilele noastre, chiar dacă ne-am strădui să părăsim confortul fotoliului de acasă și să ne transportăm echipamentul într-o locație comună, nu am putea juca majoritatea titlurilor noi într-o rețea locală. De ceva timp, nici măcar nu mai putem începe propriile meciuri online în condițiile stabilite de noi, iar mulți editori au încetat
Un pas înainte, un pas înapoi - Oculus Rift S este mai mult o renovare decât o continuare
Oculus Rift S vine cu senzori încorporați, dar cu o rată de reîmprospătare redusă
În loc să dezvolte dispozitive high-end, Facebook se concentrează în mod clar pe atragerea unui public mai larg și a unor noi concurenți. Odată cu lansarea Oculus Quest, realitatea virtuală poate fi în sfârșit experimentată într-o formă portabilă și fără cabluri. Desigur, experiența nu este la nivelul dispozitivelor high-end, dar nu costă cât un ecran 8K și nu aveți nevoie de un computer sau de senzori externi. Campania de marketing a avut un început impresionant, toți participanții la conferința F8 primind o copie gratuită a noului dispozitiv portabil, iar cei suficient de norocoși pentru a obține unul vor fi, fără îndoială, bucuroși să facă puțină publicitate voluntară. Din fericire, nu a fost vorba numai despre Quest, deoarece a fost dezvăluit și Oculus Rift S, pe care toată lumea îl aștepta probabil un pic mai mult, mai ales în lumina indicelui promițător Valve.
Deci, Rift S nu este în niciun caz următorul pas, iar dezvoltatorii au indicat, de asemenea, că acesta nu este dispozitivul pe care intenționează să aducă tehnologia viitorului. Motivul lansării este că Oculus Rift are acum trei ani, iar în acest timp a devenit clar ce îi reține pe cei care simpatizează cu dispozitivele VR, dar nu s-au angajat încă să cumpere unul. Deci, alături de o abordare alternativă a Quest, primim un pachet actualizat, dar, din pă
Misiune îndeplinită - Oculus Quest, VR-ul portabil
Oculus Quest funcționează fără fir și autonom
Valve a anunțat mai devreme Index, dar Oculus a realizat două versiuni separate și va începe să preia comenzi în această lună. Deși VR nu se dezvoltă în ritmul intens pe care mulți l-au prezis, nu se întrevede groapa de gunoi pe care au prevăzut-o alarmiștii. Tehnologia evoluează, devine din ce în ce mai sofisticată, iar pe termen scurt s-ar putea să nu fie o adăugare mult mai extremă la o gospodărie decât un televizor cu ecran mare. Acest lucru este evidențiat de faptul că, în urma anunțurilor, produsele ambelor companii au epuizat deja precomenzile, astfel încât, dacă nu ați fost printre primii care au pus mâna pe unul, așteptați până mai târziu. Facebook încearcă să apeleze la două grupuri țintă în același timp, Oculus Rift S fiind destinat celor care doresc să se joace jocuri cu o cerință mai grea a mașinii, în timp ce Oculus Quest vizează în toate sensurile direcția mai ușoară.
Quest este un așa-numit dispozitiv ultraportabil, cu o performanță comparativ inferioară dispozitivelor VR mai serioase, dar în schimb este complet wireless și nu necesită un computer desktop. Libertatea de mișcare și, prin urmare, experiența de joc, nu mai sunt restricționate de fire care sunt trase ca niște cătușe, datorită unei tehnologii numite Oculus Insight. Senzorii încorporați cartografiază mediul înconjurător, iar datele colectate sunt înregistrate. Că�
Competiția VR - Indexul Valve vine în această vară
Anunțul Valve o pune cu un pas înaintea Facebook, iată cum va arăta Valve Index
Piața de comerț electronic cu realitate virtuală primește un impuls, cu un preț corect și o dată de lansare viitoare pentru Valve Index
Conferința de două zile F8 a Facebook nu a fost doar despre noutățile de pe rețeaua de socializare, deoarece compania gigantului Mark Zuckerbeg a făcut incursiuni și în alte domenii. O astfel de mișcare a fost achiziționarea gigantului de tehnologie VR Oculus Rift, când a învins potențialii cumpărători ai companiei finanțate de comunitate într-o tranzacție care s-a încheiat în urmă cu cinci ani cu o ofertă de 2 miliarde de dolari. Chiar și atunci, decizia Facebook nu a părut prematură, nume precum John Carmack, geniul programării care a fondat id Software, și Atman Binstock, care a condus dezvoltarea VR la Valve, transferându-se de asemenea la Oculus. Desigur, Valve, care a devenit un gigant cu Steam, nu s-a lăsat descurajată și a început să își dezvolte propriile dispozitive VR, oferind dezvoltări competitive și orientate spre viitor, menținând în același timp prețurile într-un interval rezonabil. Aceștia oferă chiar o compatibilitate relativă cu produsele concurente, ceea ce este o mișcare foarte simpatică din perspectiva utilizatorului. Cele două companii și-au prezentat cifrele finale în urmă cu câteva zile, iar anunțul Valve Index, care a fost anunțat anterior, a fost sincronizat pentru
Reproiectare Facebook - urmează PC Messenger și o aplicație mobilă îmbunătățită
Reînnoire a rețelei de socializare și schimbări la Messenger
Messenger primește o aplicație dedicată pe desktop-uri și o revizuire majoră pe mobil
Evenimentul F8 este conferința anuală a Facebook, unde sunt prezentate publicului planurile și inovațiile pentru site-ul de socializare. De data aceasta, serviciul Messenger a fost în centrul atenției, deoarece nu numai că aplicația mobilă este supusă unei revizuiri majore, dar popularul sistem de mesagerie va trece în curând la o aplicație de sine stătătoare pe PC-uri. Pe smartphone-uri, schimbările au fost deja făcute recent, la modificările de design adăugându-se posibilitatea de a șterge mesajele trimise ulterior și un mod de noapte.
Cea mai binevenită schimbare va afecta aplicația mobilă și dimensiunea acesteia după instalare, ceea ce va avea un impact pozitiv și asupra timpilor de încărcare. De-a lungul anilor, aplicația a crescut în mod nejustificat de mare, iar proiectul LightSpeed, care ar reduce dimensiunea actuală de aproximativ 100-130 de megaocteți la 30 de megaocteți, este menit să remedieze acest lucru. Se promite că acest lucru nu va implica pierderea unor caracteristici care au fost deja introduse sau care sunt familiare, ci o rescriere majoră a motorului programului, astfel încât, pe lângă o nevoie rezonabilă de stocare, acesta va avea un timp de încărcare prietenos de aproximativ două secunde.
Bineînțeles, apar și funcții noi, astfel î
Tărâmul granițelor infinite - Borderlands 3 gameplay și caracteristici noi în video
Este mai intens, este mai plin de vânătăi, dar Borderlands 3 oferă o experiență neadulterată
Pe 1 mai, am primit ore întregi de conținut Borderlands 3, iar dacă ați ratat transmisia live, puteți viziona totul înapoi cu un singur clic
Spectacolul, organizat în Los Angeles prin amabilitatea Gearbox Software și 2K Games, a fost despre Borderlands. În plus față de presă și streameri invitați, fanii jocului au avut ocazia să încerce jocul la fața locului. Pe baza a ceea ce am văzut, se pare că sequel-ul va oferi exact ceea ce ne așteptăm: o experiență originală Borderlands construită pe distracție cooperativă aprofundată, cu un gameplay lustruit, arme nebunești, dușmani și o serie de locații noi de explorat.
Pe lângă împușcături, explozii și scântei care zboară de la abilitățile speciale, există timp pentru a arăta ce este nou. Acest lucru a inclus o privire mai atentă la doi dintre cei patru Vault Hunters controlabili și o privire la abilitățile și abilitățile lor unice. Printre protagoniștii opționali, Moze the Gunner și FL4K the Beastmaster urmează să fie dezvăluite în mai multe detalii, în timp ce Amara the Siren și Zane the Operative au fost puse în mișcare. Arborii de abilități pentru ambele sunt acum complet publici, iar dezvoltatorii au oferit detalii suplimentare despre sistemul de progresie, așa că am aflat că dacă aveți mai mult de un jucător într-o echipă de 4 care simpatizează
OZN sau mouse pad? Demonstrație Cooler Master MP750
Lipicios pe partea de jos, alunecos pe partea de sus, rezistent la apă și cu margine iluminată, ce?
Pentru un gamer, mouse pad-ul pe care îl folosește este foarte important. La urma urmei, un mouse poate fi la fel de bun dacă este imposibil de manevrat din cauza unei suprafețe inadecvate. MP750 este cel mai nou produs de la Cooler Master. Disponibil în trei dimensiuni - M, L și XL- toate trei sunt RGB, pentru că nu ar fi un gamer dacă nu s-ar lumina. Desigur, acestea sunt disponibile și în magazinul nostru online.
Am primit mărimea M pentru testare. Versiunea XL, apropo, este suficient de mare pentru a se potrivi tastaturii, astfel încât să ofere mâinii stângi o experiență de atingere moale.
Așadar, suprafața este foarte confortabilă și moale și, de asemenea, alunecă bine, cu un control foarte bun al mouse-ului. Dacă, de exemplu, trebuie să faceți un headshot pe moment, acest mousepad este partenerul perfect. Am mai încercat mouse pad-uri similare de la alți producători, realizate din materiale diferite. Mouse pad-urile metalice sunt reci, iar cele din bachelită se uzează, așa că am reușit deja să îmi iau un Razer Fly, care este și mai scump.
Evident, cu toții am vărsat un pahar de apă sau o băutură răcoritoare în toiul luptei, iar bucătăria este prea departe. Nu vă faceți griji, MP750 este rezistent la apă. Încă o dovadă că Cooler Master s-a gândit la toate.
Fundul din cauciuc este foarte confortabi
Șoarecele maeștrilor, sau maestrul șoarecilor? - Cooler Master MM830 dezvăluit
Utilizare de calitate a materialelor și personalizare extinsă? Noul mouse pentru gameri de la Cooler Master face chiar mai mult
MM830 este cel mai recent mouse high-end de la Cooler Master, disponibil în magazinul nostru online. Nu este un mouse ieftin, în prezent la prețul de 20.449.- forinți maghiari, dar având în vedere ceea ce primești pentru el, nu este rău deloc. De exemplu, există sensibilitatea, care poate fi de până la 24000 dpi pentru acest model, ceea ce poate fi foarte bun, în special la rezoluții ridicate și / sau cu mai multe ecrane. Apoi, există controlul D-pad "ascuns" și ceea ce nici un mouse gamer adevărat nu ar trebui să fie fără în aceste zile, iluminarea RGB. Aici puteți avea 4 unități diferite în 16,8 milioane de culori, iar dacă acest lucru nu este suficient, cooler master a adăugat un afișaj OLED unic pentru a afișa aproape orice. Cât de cool este asta? Să aruncăm o privire mai atentă.
Design și caracteristici
Designul este foarte bine realizat, este un mouse foarte atractiv. Nu este dezamăgitor nici în ceea ce privește designul, prinderea în relief nu numai că arată bine, dar este și ergonomică la maxim. Capetele dintre butoanele stânga și dreapta ale mouse-ului sunt tăiate, făcându-l să arate ca un cuțit sau o sabie. Cauciucarea rolei este una dintre cele mai delicate dintre multele mouse-uri pe care le-am ținut vreodată. Partea laterală stângă a primit de asemenea cauciucarea, iar
Testul Turing - plăci grafice GTX 1650, 1660 și 1660Ti una lângă alta
Prințul cel mare, fiul mijlociu și micul frate vitreg: a devenit Geforce GTX 1650 un pic prea scumpă?
Odată cu sosirea celui mai mic Turing, gama actuală este aproape completă, acum fiind anunțat și GTX 1650Ti. În timp ce încă așteptăm primele date valoroase despre aceasta, să vedem ce au de oferit cei trei frați, GTX 1650, 1660 și 1660Ti.
După cele două GPU-uri GTX 16 performante și la un preț corect, avem în sfârșit GTX 1650, entry-level-ul și poate penultimul din noua familie de plăci bazate pe Turing. Geforce a făcut un pas oarecum neașteptat, dar justificat, cu introducerea seriei GTX 16, deoarece membrii seriei RTX, cu toate atributele lor pozitive, au divizat publicul. RTX-urile sunt în mod evident mai puternice și mai moderne decât seria GTX 10 bazată pe arhitectura Pascal, dar utilizarea foarte promovată, dar încă limitată, a ray tracing-ului și soluția de netezire a marginilor din spatele acronimului DLSS nu au meritat pentru toată lumea prima de preț mare. Ca răspuns, seria GTX reînnoită a păstrat arhitectura Turing proaspătă, dar a renunțat la nucleele RT și Tensor, permițând un raport preț/performanță mai bun. Am avut ocazia să testăm noile plăci, așa că vom arunca o privire la ceea ce pot face noile GTX cu ajutorul unui RX570 de 4GB.
Seria GTX 16 se bazează pe un cip de concepție nouă, deci nu este vorba despre îndulcirea pieselor deja existente pe rafturi sau despre modernizarea și reetic
Gore și grind la maxim - Ghidul jocului Mortal Kombat 11
Mortal Kombat 11 atacă cu un sistem de luptă reimaginat și conținut greu de deblocat
Brawlerul NetherRealm a produs cea mai de succes deschidere din istoria seriei și, în timp ce majoritatea recenziilor sunt pozitive, sentimentul jucătorilor este încă mixt
Este o cale lungă de la 1992, iar mașinile arcade sunt încă văzute doar la evenimente și unul sau două cluburi de noapte retro. Primul Mortal Kombat a fost vedeta acestor slot machines și abia apoi s-a mutat în dispozitivele de acasă, iar impactul său a fost aproape de nedescris. Mortal Kombat a infuzat genul jocurilor de lupte cu o brutalitate fără precedent, care a umplut rapid paharul imaginar al toleranței societății în anii nouăzeci, mult mai naivi. În orice caz, abundența de sânge și execuțiile macabre au garantat că seria va fi și va rămâne în lumina reflectoarelor, calea sa a fost împânzită de controverse, a fost interzisă sau puternic cenzurată în mai multe țări, iar fără aceasta, ratingul de vârstă nu ar fi fost stabilit atât de devreme. Piesa, care inițial trebuia să se bazeze pe personajul lui Van Damme, a sfârșit prin a avea un impact mai mare decât ar fi putut spera cineva, putând fi folosită chiar și ca un fel de afiș roșu pentru politică. De exemplu, atunci când au loc violențe în școli, este întotdeauna mai ușor să demonizezi un joc video pentru vârsta sa, decât să investighezi contextul real al evenimentelor, deoarece generațiile
Cea mai ieftină placă grafică Turing - MSI GTX 1650 Gaming X
NVIDIA a anunțat ieri lansarea plăcii grafice GTX 1650, care este în prezent cea mai mică și mai ieftină versiune a arhitecturii Turing. În ciuda faptului că este bazată pe Turing, ca și alți membri ai seriei GTX 16, este vândută fără suportul hardware al ray tracing-ului în timp real RTX, ceea ce permite prețuri mai prietenoase. NVIDIA spune că GTX 1650 este capabilsă joace la rezoluție Full HD 1080p la setări grafice rezonabil de ridicate .
GeForce GTX 1650 se bazează pe noul GPU NVIDIA "TU117". Acest cip are 896 de nuclee CUDA, 56 de TMU, 32 de unități ROP și o interfață de memorie GDDR5 cu lățimea de 128 de biți pentru o viteză de 8Gbs și o capacitate de memorie de 4GB. Nu cu mult timp în urmă, aceste specificații erau considerate premium în această gamă de prețuri, până când AMD a scumpit plăcile grafice Radeon "Polaris", populare printre mineri, după prăbușirea prețurilor criptomonedelor. Radeon RX 570 4 GB are un preț cu un segment mai mare decât GTX 1650, însă unele modele sunt disponibile la un preț mai mic.
Cu un consum de energie de numai 75 W - la jumătate față de RX 570 - majoritatea plăcilor grafice GeForce GTX 1650 nu necesită un conector de alimentare PCIe, ceea ce reprezintă un avantaj clar în cazul actualizării sistemelor OEM cu un PSU slab și, eventual, care nu dispun de cablul de alimentare necesar plăcilor grafice high-end. Unele modele cu overclocking din fabrică pot avea un conector de ali
Exclusiv, dar nu exclusiv pentru platformă - jocul de societate Bloodborne în dezvoltare
Bloodborne părăsește statutul de exclusivitate Ps4 într-o formă neașteptată
Campania Kickstarter a fost lansată doar de două zile, dar a strâns deja de mai multe ori obiectivul său
Ești un adevărat obsedat de SoulsBorne? Sau poate ți-a plăcut întotdeauna RPG-ul de acțiune cu vânătoare de monștri însetat de sânge și cu tematică gotică de la From Software, dar nu plănuiești să cumperi un PlayStation? Dacă nu vrei să cumperi o consolă, dar vrei să cumperi un joc de societate, iată vestea bună - Bloodborne va fi disponibil în curând ca joc de societate. Acest lucru se datorează creatorilor și unei baze puternice de fani, care au strâns rapid minimul de două sute de mii de dolari peKickstarter. Suma strânsă este acum de peste un milion și jumătate și este în creștere, astfel încât kitul atrăgător este garantat să fie finalizat și poate vor rămâne câteva pentru cei care nu s-au angajat încă în proiect.
Ideea lui Michael Shinall și Eric M. Lang, o combinație între jocul de societate tradițional și jocul de rol, va avea un rol major pentru pachetele construite din cărți personalizate, precum și pentru aruncarea zarurilor. Planul este simplu: să preluăm toate semnele distinctive ale operei originale, inclusiv dificultatea, astfel încât să obțineți adversarii și șefii familiari sub forma unor mici modele detaliate; vor exista pradă, nivelare, arme, toate plasate pe tabla de joc echivalente cu lo
Peste 1 milion - World War Z s-a deschis bine
World War Z, noul joc de acțiune cu zombi de la Saber Interactive, a fost primit surprinzător de bine și a vândut peste 1 milion de copii
Nu ducem lipsă de titluri cu zombi în acest an, dar nimeni nu se aștepta ca, cu câteva zile înainte de lansarea Days Gone, un titlu care va măcelări din nou morții fugari să fie atât de popular.
Dacă ați crezut că publicul era deja cu coatele băgate în strigoi în putrefacție și infectați agresivi, v-ați înșelat. Atât de mult încât mulți sunt deja pe ace și ace până la lansarea Days Gone pe PS4 în următoarele zile, dar există o anticipare similară pentru a doua tranșă a Dying Light și anunțul recent al Back 4 Blood, moștenitorul spiritual al clasicului Left 4 Dead. Cu toate acestea, ar fi fost dificil de evaluat câți oameni ar putea fi de fapt interesați de jocul de acțiune bazat pe romanul cu același nume. Îndoiala părea justificată, deoarece Overkill's The Walking Dead a arătat promițător pe hârtie, dar a sfârșit prin a fi o evocare slabă a ceea ce știam și iubeam înainte. FPS-ul cu cadavre umblătoare lansat recent s-a dovedit a fi un joc pe jumătate copt și dezamăgitor, condamnându-l la eșec.
Ceea ce cu siguranță nu ne-am așteptat a fost că o altă încercare similară va sfârși prin a genera atât de mult interes din partea clienților. La aproximativ o săptămână de la lansare, creatorii sunt încântați să raporteze că peste un milion de persoa
Au sosit plăcile grafice MSI GTX 1650
MSI, unul dintre cei mai populari producători de plăci grafice de gaming din lume, a anunțat vânzarea unei noi plăci grafice bazate pe GPU GeForce GTX 1650 - cea mai recentă completare a familiei Turing GTX de la NVIDIA, concepută pentru a echilibra cerințele de putere, performanță și preț, permițând utilizatorilor să beneficieze de noua tehnologie de fabricație la un cost mai mic.
Plăcile 1650 dispun de toate inovațiile noului shader Turing care vor îmbunătăți performanța și eficiența, inclusiv un cache fuzionat cu un cache L1 mai mare, iar umbrirea adaptată conținutului va aduce mai multă frumusețe jocurilor.
Datorită managementului termic îmbunătățit, seria MSI GeForce GTX 1650 vine cu un ceas de bază și viteze de ceas de memorie mai mari, ceea ce înseamnă o performanță mai bună în jocuri. Linia GAMING de la MSI prezintă cele mai performante și mai bine răcite plăci pentru jocuri, în timp ce variantele ARMOR și VENTUS reunesc răcirea puternică cu ventilator dublu și performanțe ridicate durabile. AERO ITX este alegerea potrivită pentru gamerii care doresc să utilizeze noua placă grafică Turing într-un sistem de gaming mai mic.
GEFORCE GTX 1650 GAMING X 4G
După ce a câștigat numeroase premii cu seria RTX 20 de la MSI, cooler-ul TWIN FROZR de generația a 7-a este conceput pentru a răci seria MSI GeForce GTX 1650 GAMING. Designul unic al celor două ventilatoare TORX 3.0 patentate de MSI combină beneficiile a
Ragnarök se apropie - Rune va fi gata mai târziu în acest an
Accesul timpuriu întârziat, dar versiunea completă a Rune ar putea ajunge mai târziu în acest an
O creștere surpriză în finanțarea comunității a dat un nou impuls dezvoltării, așa că sar peste accesul timpuriu
Amintirea plăcută a lui Rune, la începutul anilor 2000, a oferit multora un moment fericit. Războinicul viking Ragnar, alesul lui Odin, își croia drum printre slugile lui Loki și armatele demonice într-un joc de acțiune cu vedere externă. Unreal Engine, care rula sub Unreal Tournament, pe atunci de ultimă generație, a oferit o experiență vizuală plăcută, în timp ce dezvoltatorii au oferit o atmosferă nordică plăcut de sumbră și o cosire sângeroasă. După cum se pare, în cei 19 ani de atunci, mulți fani au sperat la o continuare, iar anul acesta se pare că se va întâmpla în sfârșit.
Human Head Studios, compania responsabilă pentru primul joc, a ieșit în sfârșit cu un vârf de săgeată de teasere în 2017. Teaserul a făcut inimile fanilor să sară de două ori, deoarece echipa originală este gata să facă o continuare după toți acești ani. De atunci, pe măsură ce proiectul a crescut, titlul a pierdut sufixul vorbăreț Ragnarok și va continua să fie cunoscut pur și simplu ca Rune, dar jocul se va baza în continuare pe mitul bine cunoscut al apocalipsei nordice. Așa cum este norma în cazul continuărilor, eforturile eroului și acțiunile care au avut succes în prima tranșă nu vor avea un
O mână în mormânt - Sekiro: Shadows Die Twice ghid de joc
O mână te poate ucide, sau Sekiro: Shadows Die mai mult decât de două ori

Cu un sistem de luptă reimaginat și un protagonist mai vorbăreț, noul joc de acțiune de la From Software a venit, a văzut și ne-a rupt gura
Îmi amintesc de primul teaser, care ne-a lăsat să ghicim ce pune la cale dezvoltatorul japonez, care a determinat anterior mii de jucători să cumpere noi periferice de intrare. După Dark Souls și Bloodborn, jocuri cunoscute pentru gameplay-ul extrem de solicitant pentru concentrare și atmosfera întunecată, iată un nou joc de antrenament care împinge elementele de joc de rol în plan secund, oferind în schimb mai multă acțiune și un sistem de mișcare mai dinamic.
Ceea ce cu siguranță nu s-a schimbat este faptul că jocul încă nu tolerează neatenția. Dacă nu te concentrezi sau ți se blochează degetele într-un moment delicat, vei vedea semnul roșu uriaș care îți semnalează discret moartea cel puțin la fel de des ca în titlurile "soulsborne". Dar multe s-au schimbat, în primul rând povestea. În locul misterului și mitologiei anterioare, care era dificil de completat chiar și cu detaliile lăsate deoparte, avem acum o poveste mult mai directă. Suntem în Japonia secolului al XVI-lea, în epoca haotică Sengoku, de la căderea Shogunatului și a principatelor războinice. Eroul nostru este un tânăr supraviețuitor al unei bătălii sângeroase care este preluat de un bătrân războinic și crescut pent
Apple Arcade - Serviciul de jocuri Apple se lansează cu 100 de jocuri, cele mai noi apariții AMD ar putea ajunge mai devreme
Apple lansează un serviciu de jocuri pe scară largă numit Arcade
Apple investește o sumă surprinzătoare de bani într-un nou serviciu de jocuri mobile care ar putea da un impuls aplicațiilor de divertisment pentru smartphone-uri
Financial Times a raportat inițial că Apple ar putea investi până la 500 de milioane de dolari în noul său serviciu de abonament. Acest lucru sugerează că compania este serioasă în ceea ce privește planurile sale și ar putea concura cu adevărat cu companiile care domină piața jocurilor.
Este de așteptat să cheltuiască milioane de dolari fiecare pentru dezvoltarea jocurilor care vor fi incluse în serviciu, care va fi lansat cu aproape o sută de titluri, și va constitui un buget de aproximativ 500 de milioane de dolari. Această mișcare ar putea contribui la ducerea jocurilor mobile la un nou nivel, deoarece aplicațiile de pe listă nu vor fi neapărat limitate la dispozitivele Apple sau la smartphone-uri. Desigur, Apple va oferi mai mult sprijin financiar dezvoltatorilor care se angajează la exclusivitate, dar după primele luni, versiunile pentru Android, PC și console nu vor fi excluse.
Serviciul va fi vândut pe baza unei taxe lunare, similar cu sistemul Gamepass al Microsoft, astfel încât, atâta timp cât abonamentul este activ, proprietarii Apple vor avea acces nelimitat la jocurile de pe listă. Pe o notă pozitivă, ei le pot partaja cu până la șase membri ai familiei și nu au nevoie de
The Sinking City vine în iunie - 15 minute de gameplay video
Deși lansarea este amânată cu câteva luni, putem vedea în sfârșit The Sinking City în mișcare
Vom fi scufundați în lumea fantastică horror-hostică a lui H.P. Lovecraft cu un joc de detectivi cu vedere externă, iar acum avem în sfârșit mai mult decât un scurt teaser
Am scris anterior despre The Sinking City în stabilimentul Frogwares, dar acum a fost dezvăluit faptul că data de lansare a fost amânată din martie până în iunie. Vestea nu este deosebit de șocantă, deoarece puțin sub trei luni nu este sfârșitul lumii, și sperăm că întârzierea va fi suficientă pentru a produce un rezultat final mai lustruit. Din ceea ce am auzit deja, jocul va oferi mult mai mult decât Call of Cthulhu de la Cyanide, iar Game Informer a avut ocazia să îl testeze timp de două ore întregi, 15 minute din care au putut să le împărtășească cu publicul.
Compilația de 3 minute ne oferă o privire asupra începutului jocului, așa că nu trebuie să ne facem griji cu privire la spoilere majore sau detalii mai profunde despre cele aproape 30 de ore de joc, dar a răspuns la câteva întrebări de bază. Protagonistul nostru este în drum spre micul oraș Massachusetts în care are loc acțiunea și, desigur, are coșmaruri în timpul călătoriei cu barca, în care ajunge să admire o creatură uriașă cu tentacule înainte de a plonja în abisul întunecat. Pe măsură ce ne trezim, vom învăța elementele de bază ale jefuirii și vom arunca o
200 Hz, 4K, HDR, 1ms? AOC va fi în curând gata cu noi monitoare premium
AOC actualizează gama high-end cu un nou ecran de 25 inchi
Mulți oameni se mulțumesc cu ecrane în intervalul 24-27", iar ratele ridicate de reîmprospătare nu sunt esențiale pentru experiența de joc a tuturor. Dar pentru unii, 144Hz nu este suficient, raportul de aspect 16:9 nu este suficient și nu sunt dispuși să sacrifice fidelitatea culorilor, unghiul de vizualizare sau timpul de răspuns pentru o rată de reîmprospătare ridicată. Acesta este motivul pentru care ecrane precum seria AOC AGON 353 sunt făcute pentru ei.
Gamerii care își permit o experiență fără compromisuri s-ar putea să nu mai fie străini de modelul AOC AGON 352 de anul trecut, care va simți în curând căldura unei versiuni actualizate numerotate 353. Diagonala ecranului rămâne aceeași ca și până acum, de 35 de inci, dar există noutăți în aproape toate celelalte domenii.
Conform specificațiilor, rezoluția merge direct până la limita 4K, toate acestea ne sunt oferite pe un panou VA cu o fidelitate a culorilor mult mai mare decât tehnologia TN, care este capabil de refresh la 200Hz fără probleme. Dacă asta nu era suficient, monitorul are un timp de răspuns de 1ms (4ms G2G) și poate fi comutat în modul HDR, cu o luminozitate maximă de 1000 nits. Suplimentele nu se opresc aici, deoarece monitorul premium AOC acoperă 100% din spațiul de culoare standardizat (de referință) pentru proiecția cinematografică digitală, așa-numitul standard DCI-P3, dec
Forța să fie cu noi - Star Wars Jedi: Fallen Order trailer
EA promite un joc axat exclusiv pe poveste și pe experiența single-player
La începutul acestui an, au existat zvonuri că jocul Star Wars de la defuncta Visceral Studios nu va fi realizat de EA Vancouver, deoarece existau șanse mari ca și dezvoltarea acelui joc să fie terminată. Acum, însă, trailerul pentru Star Wars Jedi: The Fallen Order a sosit, împreună cu câteva promisiuni ferme.
EA picură încet informațiile, deoarece nu am văzut încă nimic concret despre jocul în sine, dar cu noul trailer avem cel puțin o dată de lansare. În ciuda acestui lucru, fanii sunt încă suspicioși, deoarece experiența EA din ultimii ani a arătat că nu este cu adevărat preocupată de altceva decât de titlurile axate pe multiplayer, care sunt de obicei lipsite de conținut, vin cu un inel de DLC-uri plătite și au un sistem de microtransacții ca element esențial.
Această tendință s-ar putea schimba în acest an, deoarece publisherul a declarat în repetate rânduri că nici multiplayerul și nici microtransacțiile nu vor face parte din joc, ci că jocul va oferi o poveste puternică și un gameplay concentrat pe un singur jucător pentru fanii galaxiei foarte, foarte îndepărtate. Rețeta arată bine pe hârtie, iar Respawn Entertainment, dezvoltatorul jocului, pare a fi o echipă încrezătoare. Deși ultima lor producție a fost un titlu multiplayer, având în vedere primirea și popularitatea lui Apex Legends, munca lor nu poate fi criticat�
Procesoare desktop de până la 6GHz? - TSMC începe producția de cipuri de 5nm
TSMC învinge pe toată lumea, cipurile de 5nm sunt pe drum
Anunțul proeminentului producător de cipuri conform căruia liniile sale de producție sunt pregătite pentru procesoarele cu o lățime a plăcilor de 5nm a fost o surpriză uriașă
Vestea este interesantă din mai multe puncte de vedere, deoarece de ceva timp circulă articole despre dificultățile de producție ale Intel și, odată cu acestea, despre scăderea avansului său pe piață. Anul trecut, de exemplu, TSMC (Taiwan Semiconductor Manufacturing Company) a fost cea care a ajutat compania, cândva lider, când a preluat producția cantității necesare de procesoare pe 14 nm. Scăderea capacității de producție s-a datorat probabil trecerii la seria i9, dar acesta este doar vârful icebergului. Mulți experți și analiști de piață sunt de acord că Intel și-a pierdut avantajul de-a lungul anilor, deoarece, în timp ce unii dintre concurenții săi adoptă deja cu încredere noile tehnologii, Intel încă se luptă să facă tranziția de la 14nm la 10nm.
Iar noua tehnologie, denumită EUV (Extreme Ultra Violet), reprezintă un pas înainte major pentru viitorul microprocesoarelor. După ce a integrat cu succes noua tehnologie în liniile sale de producție pentru dispozitive de 7nm, TSMC este, de asemenea, gata să înceapă testele pentru nodurile de 5nm, conform unui anunț recent. Iar cheia acestei dezvoltări este creșterea eficienței, deoarece permite plasarea mai multor tranz
Descoperiți ce poate face o placă grafică AMD high-end
AMD a deschis anul cu încă o lansare de plăci grafice de nivel 1 în acest an - a fost o surpriză la sfârșitul lunii ianuarie când a anunțat lansarea Radeon VII la CES 2019. Placa grafică, concepută special pentru jocurile 4K, a luat de atunci în piept seria RTX de la NVIDIA, iar producătorii au lansat succesiv plăci grafice Radeon VII.
Noul Radeon VII este, în multe privințe, succesorul lui Radeon RX Vega 64, deși a fost lipsit de brandingul RX și Vega, rămânând doar VII. În același timp, este prima placă grafică pentru gameri construită pe 7nm. Noile plăci grafice NVIDIA GeForce RTX bazate pe tehnologia Turing provin toate de pe linia de producție de 12nm, în timp ce seriile RX 500 și RX Vega sunt de pe 14nm.
Anunțul lui Radeon VII la CES 2019 a fost o surpriză, deoarece în ultimii ani s-a înțeles că nu vor exista noi plăci Radeon până la lansarea lui Navi 2019.
Cu un GPU Vega 20 pe 7nm și 16GB de memorie HBM2, Radeon VII seamănă cel mai mult cu acceleratorul Radeon Instinct MI50. NVIDIA a rămas la 12nm cu arhitectura Turing, în timp ce Polaris și Vega sunt pe 14nm - așteptați-vă să înceapă producția pe 7nm mai târziu în acest an sau în 2020 cu GPU-ul Ampere, despre care probabil vom auzi multe în acest an. Desigur, pentru fanii plăcilor de nivel 1, marele favorit de ceva timp este GeForce RTX 2080 Ti, care poate ajunge la 14GBbps cu 11GB de memorie GDDR6 și începe să provoace la rezoluție 8K, dar unele jocuri n
Cea mai ieftină placă grafică Turing - Nvidia GTX 1650 ajunge pe 22 aprilie
GTX 1650, care va sosi pe 22 aprilie, va fi cea mai ieftină placă Turing
Cele mai recente plăci video Nvidia au fost bine primite, GTX 1660 și GTX 1660 Ti având un preț corect și oferind multora o alternativă la variantele RTX mai scumpe. GTX 1650, care va fi lansată în curând, ar putea oferi un punct de intrare accesibil pentru gameri, iar specificațiile scurse ne dau o idee despre locul pe care îl va ocupa în gamă.
GTX 1650 este al treilea și cel mai mic model bazat pe arhitectura Turing, care elimină, de asemenea, nucleele RTX RT și Tensor. Dacă prețul său se stabilește într-adevăr în intervalul de preț prezis de aproximativ 50-60.000 de dolari, modelul bazat pe GPU-ul TU117 pe 12nm are șanse mari să fie o piesă populară, deoarece ar putea înlocui GTX 1050, care este, de asemenea, excelent pentru jocuri, cu compromisurile aferente. Data de lansare a devenit sigură pe baza informațiilor de la diferiți producători de plăci video, iar noi putem deja să aruncăm o privire la versiunea proprie a Zotac, datorită intervenției repetate a videocardz.com.
După cum s-a prezis, memoria de bord va fi alimentată de un modul GDDR5 de 4 GB și va funcționa pe un plan de date de 128bit, permițând o lățime de bandă de 64 GB/s. Soluția proprie Zotac este o piesă compactă, ceea ce o face o alegere avantajoasă pentru desktop-urile cu factor de formă mic (SFF), instalată la două sloturi înălțime, cu un singur deflector de a
Doom, Mad Max, Bulletstorm? - un nou gameplay Rage 2, Două secvențe fan pentru Half-Life
Rage 2 împrumută o armă de distrugere în masă de la Doom
Într-o lună, vom putea să ne scufundăm în haosul extrem de distractiv care este Rage 2.Un nou teaser de 11 minute nu numai că dovedește că va fi unul dintre cele mai rapide și distractive FPS-uri care vor apărea în ultimii ani, dar oferă și o mică surprizăfanilorgenului.
În anii '90, fiecare nou FPS era măsurat cu Doom ca punct de referință, dar de atunci genul și-a intrat în drepturi. Rage 2, însă, nu putea nega influența Doom, chiar dacă nu știam că Avalanche Studio a realizat jocul în colaborare cu id Softwar. Nu numai că nebunia de acțiune cyberpunk plasată într-o lume post-apocaliptică are asemănări cu seria renăscută Doom în ceea ce privește gameplay-ul, dar creatorii au luat și iconicul BFG-9000, cel mai mare coșmar al demonilor, și l-au adaptat direct de acolo.
Prima tranșă din 2011 era deja o modalitate excelentă de a te urca la volanul unui camion de nisip, dar mini-rotundurile și bandiții care ne așteptau pe drum și-au pierdut repede farmecul, în principal din cauza numărului limitat de locații și a situațiilor repetitive. Au trecut însă opt ani de atunci, iar Avalanche nu numai că a acumulat multă experiență în realizarea de jocuri de acțiune open-world, dar bătăliile cu mașini din Mad Max din 2015 ne aminteau foarte mult de scenele din filmul Mad Max reimaginat. Ca și cum seria ar fi așteptat acești dezvoltatori, Rage 2 ved
Call of Duty Blackout gratuit în aprilie - 2019 este anul lui Doom - cea mai rapidă unitate SSD portabilă este gata
Call of Duty: Black Ops 4 - Blackout se poate juca gratuit pe tot parcursul lunii aprilie
Nu este neobișnuit ca editorii să ofere weekenduri gratuite sau zile de joc gratuit pentru a atrage gamerul nehotărât, dar Activsion a mers un pas mai departe.
Call of Duty Black Ops 4 de anul trecut nu a mai făcut pe clovnul și, pentru prima dată în istoria seriei, a fost lansat în întregime fără o campanie single-player. Este adevărat că Activision a tachinat clienții cu moduri single player scurte și lipsite de imaginație timp de ani de zile, dar fanii ar fi fost probabil fericiți dacă Treyarch ar fi făcut misiuni mai semnificative și mai variate în locul modului battle royale oarecum suprautilizat. Într-adevăr, succesul ar fi fost probabil obținut dacă ambele ar fi fost incluse în joc, poate că Blackout ar fi putut fi o actualizare gratuită, așa cum a fost Firestorm pentru Battlefield. Rapoartele de afaceri și feedback-ul sugerează că acest lucru a avut un impact asupra vânzărilor, pe care editorul încearcă acum să compenseze cu o perioadă promoțională gratuită și să recruteze noi jucători până la 30 aprilie.
Deci, conform ofertei, avem toată luna aprilie pentru a decide dacă să plătim prețul integral al jocului pe baza experienței noastre battle royale. Este regretabil că restul jocului nu a fost deschis potențialilor cumpărători, deoarece multiplayerul de pe toate platformele a primit noul mod de joc Barebones,
Carcasă mică, răcire mare - Carcasă de calculator FSP CMT340
Deși FSP este cunoscută în principal pentru sursele sale de alimentare, compania este prezentă și în proiectarea de șasiuri pentru calculatoare, iar la sfârșitul lunii ianuarie au lansat șasiul pentru gameri CMT340, care este remarcabil în mai multe feluri. Pe lângă faptul că este cel mai mic mid-tower din lume pentru costul său redus, este și cel mai mic din lume în care poate fi montat un radiator de 360 mm și vine cu două panouri laterale din sticlă călită și ventilatoare RGB.
Ambalare
CMT340 vine într-o cutie standard de carton, cu o imagine a șasiului și un artwork la scară de gri pe față, iar pe spate șasiul în bucăți și principalele sale caracteristici ca un argument pro pentru care ar trebui să alegeți CMT340.
La deschiderea cutiei, puteți vedea că corpul mașinii este învelit într-o pungă de plastic, protejându-l de amprente nedorite și zgârieturi minore. De asemenea, are două straturi de spumă pentru a o proteja de deteriorări fizice (ceea ce, din fericire, este cazul cu 99% din cutii).
Accesorii
Pentru FSP CMT340, producătorul a redus la minimum accesoriile, conținutul cutiei fiind limitat la strictul necesar. În plus față de instrucțiunile de asamblare, primiți un set de șuruburi pentru instalarea componentelor și legături pentru cabluri. Ultimul element din pachet este rama de montare a sursei de alimentare, care este necesară pentru instalare datorită dimensiunilor reduse ale șasiului (vezi ma
Valve își va lansa în curând proprii ochelari VR - Valve Index vine în această vară
Dezvoltatorul de jocuri Steam și Half-Life merge singur pentru a ataca piața VR
Vestea a existat până acum doar la nivel de zvon, dar, spre surprinderea multora, Valve Corporation își produce proprii ochelari VR după ce s-a asociat cu HTC.
Anunțul oficial, vechi de doar câteva zile, va fi urmat în curând de o dezvăluire mult mai substanțială. Va trebui să așteptăm până în luna mai pentru a vedea dispozitivul VR și accesoriile dezvoltate in-house de cea mai mare companie de software digital. Așa cum a devenit o manevră de marketing de rutină în ultima vreme, pagina oficială de produs pentru dispozitiv a apărut pe Steam complet neașteptat, dar suficient de mult pentru a entuziasma publicul și pentru a lansa speculații. Pagina a fost între timp eliminată, desigur, dar compania a confirmat oficial sosirea dispozitivului Index, care va fi prezentat pe 1 mai, primele livrări urmând să înceapă pe 15 iunie.
Din păcate, fișa produsului nu conține multe informații, cum ar fi rezoluția sau unghiul de vizualizare, dar oferă câteva detalii despre dispozitiv și conținutul pachetului de bază. Pentru a utiliza ochelarii, veți avea nevoie, bineînțeles, de un PC, iar pentru a intra în el veți avea nevoie de cel puțin o placă grafică Geforce GTX970 sau AMD RX480, care în prezent se încadrează aproximativ în gama de mijloc, GTX1070 fiind listată în categoria recomandată. Pe de altă parte, un procesor mai ieftin ar trebui
A treia generație de procesoare Ryzen va fi prezentată la sfârșitul lunii mai
A treia generație de procesoare Ryzen se apropie, dar mai întâi se întorc plăcile de bază
O mulțime de atenție va fi concentrată asupra Lisei Su, CEO AMD, pe 27 mai, ziua de lansare din acest an a evenimentului anual Computex.Pe lângă cea de-a doua serie de procesoare Epyc pentru servere, vor sosi și a treia generație de procesoare Ryzen, împreună cu plăcile de bază X570 corespunzătoare și poate chiar noua arhitectură GPU Navi.
Nu a fost anunțat niciun program specific de prezentare sau nicio gamă de produse, dar luni de speculații și frânturi de informații au adus publicul din ce în ce mai aproape de ceea ce este de așteptat. Ceea ce știm acum este că, ca de obicei, noul chipset va fi dezvăluit primul, urmat de procesoare. Dintre noile procesoare, vor avea prioritate procesoarele pentru servere Epyc destinate vânzărilor în mediul de afaceri, dar și Ryzens ar trebui să ajungă pe rafturile magazinelor până cel târziu în iulie. Noile plăci de bază X570 nu aduc cu ele socket-uri noi, AM4-ul folosit de primele două generații va rămâne, deci oricine are deja unul dintre aceste socket-uri va putea, probabil, să monteze un nou CPU cu o simplă actualizare a BIOS-ului. Singura caracteristică nouă despre care știm deja, în acest caz, este introducerea PCI Express 4.0, care va fi introdusă pentru prima dată pe frontul PC de către AMD.
Busul PCE-E 4.0 poate dubla în mod optim viteza predecesorului său 3.0, permițând 16
Vine răul - Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 și Layers of Fear 2
13 minute de nebunie pură - Layers of Fear 2 nu este o glumă
După groaza psihologică din Layers of Fear din 2016, anul acesta ne întoarcem în adâncurile nebuniei
Primul efort horror al echipei Bloober a primit recenzii mixte, dar publicul l-a iubit practic. Ideea că putem ghida un artist prin depresia alimentată de temerile sale și de secretele din spatele acestora dintr-o perspectivă interioară este un concept fundamental fascinant. Din păcate, soluțiile sale autorepetitive și, după un timp, previzibile l-au împiedicat să devină ceea ce promitea, dar atmosfera sa opresivă, cu imaginile sale suprarealiste și abstracte, l-au făcut să merite jucat. Nu la fel s-a întâmplat cu DLC-ul Inheritance, în care fiica unui pictor deranjat a regresat și și-a retrăit traumele din copilărie, oferind poveștii o nouă perspectivă, atât vizuală, cât și psihologică.
Înregistrat, de asemenea, la evenimentul PAX East din acest an, fragmentul de abia cincisprezece minute nu cruță niciun moment angoasant și stresant. De data aceasta, un actor portretizează un artist care alunecă în iadul mintal, blocat pe un pachebot atunci când își pierde drumul în labirintul nebuniei sale emergente. Videoclipul scurt a fost cu siguranță grosolan și intens, servit cu imagini excelente și scene coregrafiate impresionant de către dezvoltatori. Aspectele vizuale nu sunt cu siguranță de plâns, nici nu va fi nici o lipsă de jumpscares înfricoșăt
Gameplay-ul The Outer Worlds - video de 20 de minute al jocului de rol și acțiune de la Obsidian
The Outer Worlds gameplay - video de 20 de minute al RPG-ului de acțiune al Obsidian
Dincolo de previzualizarea Borderlands, PAX East din acest an a oferit, de asemenea, câteva previzualizări interesante, inclusiv o privire timpurie asupra mult-așteptatului The Outer Worlds
Obsidian Entertainment a dezvăluit viitorul RPG sci-fi la The Game Awards de anul trecut. Echipa are o anumită experiență în jocurile de rol, după ce a creat Star Wars: KotOR II: The Sith Lords, Neverwinter Nights 2, Pillars of Eternity, Fallout și altele: New Vegas, și s-au întors cu o altă acțiune/RPG în stil FPS. Anunțul a entuziasmat publicul, deoarece nu numai că avem amintiri plăcute despre New Vegas, dar Bethesda nu a tratat seria Fallout foarte bine de ceva timp, și asta e puțin spus. După vizionarea videoclipului de 20 de minute, trebuie să ne întrebăm ce au urmărit cu această prezentare, deoarece este o experiență destul de lipsită de profunzime pentru oricine o urmărește. După ce a fost anunțată exclusivitatea Epic Games Store a jocului, publicul a reacționat prost la această veste, așa că ne așteptam să vină cu ceva cu adevărat captivant pentru a calma nemulțumirile. Judecând după reacție, nu este cazul până acum, dar să aruncăm o privire asupra motivului.
Ceea ce știm până acum este că jocul va fi lansat la sfârșitul acestui an, ceea ce desigur nu înseamnă nimic, multe se pot întâmpla de acum și până la sfârșitul
Dacă nu ați cumpărat o placă RTX, iată MSI GTX 1660 Ti Gaming X
MSI GTX 1660 Ti Gaming X edition este unul dintre produsele high-end din noua serie GTX 1660 Ti de la GeForce. Acesta vine cu overclocking din fabrică, iar performanța sa ne face să ne întrebăm serios dacă ar putea fi o achiziție mai bună decât cardurile raytracing fără caracteristicile cardurilor RTX.
În urmă cu aproximativ o jumătate de an, au fost lansate plăcile video NVIDIA GeForce RTX 2080 și 2080 Ti, care au provocat o adevărată agitație în comunitatea de jocuri. Beneficiile DLSS (Tensor) au fost întâmpinate cu un entuziasm sporit, iar mulți oameni erau gata să joace Battlefield V cu noua tehnologie hibridă de raytracing. Publicitatea NVIDIA a fost suficient de virală pentru a aduce noua tehnologie RTX în prim-planul fiecărei instituții media ascunse. Cu toate acestea, prețurile nu au fost convingătoare, noile plăci grafice au fost foarte scumpe și a existat un scepticism puternic din partea jucătorilor cu privire la noua serie, așa că rămâne de văzut dacă dezvoltatorii de jocuri vor profita de potențialul raytracing. Cu toate acestea, raytracing-ul în sine nu a fost considerat de gameri un element suficient de important pentru a-i face să cheltuiască sume uriașe de bani pe o placă video - criticile privind "degradarea spectaculoasă a performanței" și "oferirea unui aspect neclar jocului" sunt doar vârful aisbergului, de fapt, în trimestrul care a urmat lansării RTX, veniturile NVIDIA au scăzut vertiginos, iar pre
Trailer oficial pentru Borderlands 3, trailer și dată de lansare pentru Wolfenstein: Youngblood
Trailerul oficial pentru Borderlands 3 a fost lansat
Așa cum ne așteptam, evenimentul PAX East a văzut anunțurile mult așteptate de la Gearbox, inclusiv lansarea trailerului foarte așteptat pentru Borderlands 3.
După un scurt teaser, continuarea oficială a popularului looter-shooter a fost dezvăluită într-un trailer complet, arătând în sfârșit jocul în mișcare. Din ceea ce am văzut, nu se abate de la elementele de bază, dar vom primi tot ceea ce am iubit despre serie și un pic mai mult. Noul episod va include 4 noi personaje jucabile și, alături de Vault Hunters, vom primi, desigur, tone de arme noi și o varietate de locații, de la cunoscutele fortărețe post-apocaliptice de tinichea din deșert, la peisaje din junglă, la medii metropolitane strălucitoare. Acestea sunt aliniate cu arhicunoscuți din ce în ce mai nebuni, dar și cu întoarcerea unor personaje familiare din episoadele anterioare, astfel încât totul este pregătit pentru împușcături frenetice, jafuri și distracție cooperativă bazată pe echipă. Desigur, umorul relaxat va fi în continuare suficient de rău, și nu există o dovadă mai bună a acestui lucru decât o pușcă care poate rula pe două picioare.
Și asta nu e tot, Gearbox a numit 2019 anul Borderlands, și caută să susțină acest lucru cu versiuni actualizate ale tranșelor anterioare, alături de sequel. Deci, fanii se pot aștepta la o mulțime de conținut în acest an, cu ediția Game of Th
Operencia: The Stolen Sun - joc de rol maghiar la orizont, beta gratuit pentru jocurile HALO pentru PC, 20 de minute de System Shock Remake
Operencia: The Stolen Sun - joc de rol maghiar care va fi lansat în câteva zile
Zen Studios, un grup de dezvoltatori maghiari, a fost ocupat cu interviuri de ceva timp pentru a obține mai multe persoane interesate de cel mai recent proiect al lor, care urmează să sosească la sfârșitul lunii.
Echipa s-a ocupat până acum mai ales de jocuri pinball, dar Operencia este o nouă direcție și o întreprindere cu adevărat ambițioasă în comparație cu ceea ce au făcut până acum. Lumea, care se bazează pe elemente din basmele populare maghiare și din folclorul european, găzduiește un joc de rol care nu va fi neapărat o plimbare ușoară. Oricine ia parte la aventură poate începe jocul cu o singură viață, deoarece dacă mori în modul "hardcore", singura opțiune este să o iei de la capăt. Aceasta nu este singura opțiune, desigur, deoarece băieții sunt foarte mândri de mitologia pe care au creat-o, așa că nu vor să excludă pe nimeni de la a se bucura de poveste.
Desigur, există și niveluri mai ușoare din care poți alege, așa că dacă ești nou în genul dungeon crawler, vei avea toate șansele să te familiarizezi cu comenzile și sistemul de luptă. Dacă totul este adevărat, după finalizarea celui de-al patrulea capitol, lumea se va deschide pentru noi, oferindu-ne posibilitatea de a explora Operencia mai liber, alături de povestea ghidată. Trailerul este foarte atmosferic, iar data de lansare este la doar câteva zile dist
Leaping Tales - O poveste despre unchiul meu recomandare de joc
Simulator de sărituri? FPS? Poveste interactivă înainte de culcare? - O poveste despre unchiul meu
Bazat în principal pe explorare și pe o metrare comică a poveștii, stilul de joc cu vedere interioară devine din ce în ce mai popular printre dezvoltatorii independenți. Uneori apare ca o realitate puritană, în care nu poți participa la experiență decât în calitate de destinatar, poate că nu găsești nicio oportunitate de interacțiune în afara plimbării. Alteori, turul ghidat este completat și amestecat în proporții variabile cu elemente care justifică utilizarea adjectivului de joc video, fie că este vorba de niște puzzle-uri sau de mecanici de sărituri și abilități. Ceea ce este cert este că proiectele de simulatoare de mers pe jos încearcă de obicei să compenseze jucătorul pasiv cu o atmosferă puternică și o poveste interesantă, dar ce se întâmplă atunci când nu se îndepărtează complet de acest stil, ci adaugă exact suficiente elemente pentru a perturba echilibrul?
Am reușit să explorez această întrebare jucându-mă prin două lucrări similare, iar pentru o comparație, am folosit Steam, unde sunt într-o categorie similară. Similaritatea se bazează pe o caracteristică de bază comună și interesantă, și anume un sistem de mișcare unic, care este foarte diferit de ritmul lent obișnuit. Recunosc, acest lucru este ceea ce mi-a atras atenția prima dată și probabil că nu m-ar fi deranjat dacă nu ar fi aj
Epic Games aduce pe PC jocurile Quantic Dream exclusive pentru console
Epic Games aduce jocurile Quantic Dream exclusive pentru console pe PC
Jucătorii de PC au primit tot mai multe vești bune în ultima vreme, mai întâi cu sosirea seriei HALO, iar acum Quantic Dreams a anunțat că titlurile lor renunță la exclusivitatea consolelor după mulți ani. După 12 ani de colaborare strânsă cu Sony, compania franceză renunță la steagul Sony și va realiza acum titluri multiplatformă cu sprijinul NetEase.
Quantic Dream își dovedise deja valoarea pe piață cu RPG-ul sci-fi Omikron, dar Fahrenheit din 2005 a fost cel care le-a adus atenția pe scară largă. Conceptul de jocuri de aventură liniare a fost alimentat de o intrigă cu mai multe fire, iar soluția, împrumutată din jocurile de rol, a dus alegerile și acțiunile noastre în direcții alternative. Continuând pe aceeași cale, stilul cinematic interactiv a fost rafinat în continuare, aducând un nou nivel de efecte vizuale și emoție poveștii, iar poveștile întortocheate în mod repetat continuă să ofere momente dramatice. Heavy Rain din 2010 și Beyond: Two Souls din 2013 au fost lansate pentru PS3, dar edițiile remasterizate au fost disponibile doar pentru posesorii de PS4, la fel ca Detroit: Become Human de anul trecut. Acest lucru se va schimba în acest an, deoarece ne putem aștepta la versiuni pentru PC ale acestor trei titluri populare mai târziu în acest an.
Anunțul este, de asemenea, strâns legat de Epic Games, care a cheltuit o mulțime de
Radiant tracking fără RTX - actualizare pentru unele plăci grafice GTX
Plăcile Nvidia GTX primesc și suport Ray Tracing
După cum se pare, seria RTX nu este singura care poate utiliza tehnologia cunoscută sub numele de ray tracing, deoarece o formă mai limitată a acesteia poate fi găsită și în anumite plăci grafice GTX
Nvidia a vorbit despre planurile sale de viitor la GTC (GPU Tech Conference), unde a discutat și despre tehnologia ray tracing. Tehnologia ray tracing în timp real, care a fost introdusă anul trecut cu modelele RTX, nu este încă disponibilă pentru multe jocuri și nu în cel mai eficient mod, deoarece duce întotdeauna la degradarea performanței. De aceea, a fost deosebit de surprinzător faptul că afirmația lor zgomotoasă anterioară că noua caracteristică este disponibilă numai cu dispozitivele RTX nu a fost în întregime adevărată. În urma anunțului, Nvidia va face în curând ray tracing disponibil pe modele selectate din seria GTX, pe un domeniu de aplicare puțin mai restrâns.
După aceasta, nu suntem surprinși că nu numai noile GTX cu arhitectură Turing vor fi capabile de sarcină, ci și seria bazată pe Pascal, care nu are suport nativ în întregime, de la modelul GTX 1060 6GB în sus. Astfel, odată cu actualizarea planificată pentru luna aprilie, acestea vor primi suport DirectX Raytracing (DXR), permițând nucleelor CUDA să efectueze operațiile de nivel scăzut necesare pentru a obține efectul. Decizia este cel puțin ciudată, deoarece tehnologia, deși interesantă, n
Dead or Alive 6 a primit o versiune gratuită numită Core Fighters
Versiune gratuită a jocului Dead or Alive 6
După un început lent, publisherul a răspuns nemulțumirii fanilor și încearcă să îmbunătățească situația cu o versiune free to play
Noul episod numerotat al popularei serii brawler a fost lansat în urmă cu doar trei săptămâni, dar de atunci mulți și-au exprimat dezamăgirea, iar vânzările nu au explodat. Cele mai multe dintre plângeri sunt că primim un joc care este în multe privințe o reluare a jocurilor anterioare, dar cu mai puțin conținut decât înainte și la un preț nerezonabil de mare. Numărul de personaje a fost redus semnificativ în comparație cu cea de-a cincea tranșă, iar din cei 26 de luptători actuali, doar 24 au fost disponibili ca standard, iar doi au fost disponibili ca DLC. Season pass-ul este, de asemenea, oferit la un preț extrem de ridicat, costând mai mult decât ediția Deluxe a jocului, în timp ce majoritatea banilor pe care îi primești sunt pentru costume, dintre care cel puțin o felie ar trebui să fie deblocabilă în schimbul realizării tale. În schimb, prin completarea misiunilor, obțineți piese de îmbrăcăminte aleatorii, care pot fi foarte dificil de acumulat.
Din păcate, detaliile discutabile nu se termină aici, deoarece editorul intenționează să lanseze DLC-uri suplimentare plătite pe lângă season pass, care nu ar face parte din pachet. O mare parte din muncă a fost înlocuită cu soluții convenabile, de exemplu, animațiile per
Dezvoltatorii originali au anunțat moștenitorul spiritual al Left 4 Dead
Dezvoltatorii originali au anunțat moștenitorul spiritual al Left 4 Dead
Left 4 Dead a fost unul dintre cele mai mari succese ale VALVE, dar după al doilea episod, Turtle Rock Studios s-a despărțit de compania care deține drepturile asupra seriei, iar jocul s-a alăturat rândurilor titlurilor care nu au trecut de episodul al treilea magic.
FPS-ul cooperativ cu zombie a avut un succes copleșitor în 2008, datorită motorului grafic Source care a debutat odată cu Half-Life 2, gameplay-ului zdrobitor și captivant inspirat de 28 Days Later și, nu în ultimul rând, sistemului cooperativ care a constituit coloana vertebrală a jocului. Acest nivel a fost menținut și ridicat de a doua parte, dar la momentul respectiv nimeni nu știa că acesta era sfârșitul poveștii. În 2010, Turtle Rock a rupt în cele din urmă legăturile cu VALVE, cu care a lucrat atât de mult timp, iar drepturile asupra jocului au rămas în mod natural la gigant, care de atunci s-a concentrat aproape exclusiv pe magazinul său digital, care domină piața.
Gândurile și speranțele jucătorilor și fanilor deopotrivă s-au reunit în cele din urmă și au aterizat cu succes în birourile creatorilor originali, cu o continuare neoficială, Back 4 Blood, deja în lucru. Deci, jocul nu se va baza pe brevetul original, ci va fi un titlu complet nou, dar putem fi siguri că rețeta clasică într-o formă mai modernă ar putea fi un mare succes dacă este modelată în mâinile
Battlefield V Firestorm - previzualizare și dată de lansare pentru modul battle royale
Battlefield V Firestorm - preview și data de lansare pentru modul battle royale
După imagini scurse, un trailer oficial pentru noul mod de joc a fost anunțat astăzi
Battlefield V nu este, din păcate, o excepție pozitivă pentru colaborarea dintre EA și Dice. Când a fost lansat, a venit cu puțin conținut, dar o mulțime de bug-uri și microtranzacții, iar inovațiile de joc au oferit puțină consolare fanilor frustrați de soluțiile pe jumătate elaborate. Cu toate acestea, dezvoltatorii nu și-au luat mâinile de pe joc și conținutul promis este într-adevăr livrat, cu un trailer spectaculos pentru modul battle royale scurs anterior fiind lansat în această după-amiază.
Firewall-ul este la noi
Un scurt tutorial a fost scurs recent, care oferă jucătorilor un rezumat al modului de joc - o caracteristică introdusă în Battlefield 1 și care se găsește la începutul fiecărui mod de joc. Din videoclip, este clar că multe dintre elementele de joc care sunt tipice stilului vor fi revizuite, dar acestea nu sunt destinate să înlocuiască caracteristicile tipice Battlefield. Putem sări în bătălii de 64 de oameni singuri, în perechi sau chiar într-o echipă, ne putem parașuta în zona aleasă și tot trebuie să luptăm pentru echipamentele pe care trebuie să le achiziționăm. Ne putem extinde rezerva cu o geantă și ne putem crește eficiența cu arme și accesorii clasificate în funcție de raritatea și utilitatea lor. O v
Apex Legends vibrează - erou nou, val de interdicții, Battle Pass
Apex Legends vibrează - erou nou, val de interdicții, Battle Pass
Jocul battle royale free-to-play a avut deja mai mult de 50 de milioane de accesări, iar Respawn va aduce în curând conținut nou jucătorilor activi.
Noul FPS a depășit recent pragul de 50 de milioane de înscrieri, iar dezvoltatorii au sărbătorit succesul jocului cu o recapitulare care include 31 de miliarde de ori jucătorii au etichetat ceva folosind noul sistem de ping, 1,2 miliarde de ori jucătorii au activat abilitatea supremă a eroului și 158 de milioane de ori jucătorii au folosit animația de execuție. Așadar, jocul a câștigat o popularitate incredibilă într-un interval scurt de timp, dar baza considerabilă de jucători nu s-a bucurat doar de experiențe pozitive. O proporție semnificativă de utilizatori sunt afectați de un bug neidentificat anterior, care face ca jocul să înghețe sau să iasă din joc în cele mai neașteptate momente. Forumurile oficiale răspund în mod activ plângerilor partajate și îi încurajează pe cei care se confruntă cu erori să împărtășească diagnosticele sistemului. Munca lor este complicată de faptul că fenomenul apare pe o mare varietate de configurații, dar promit să facă tot posibilul pentru a găsi sursa erorilor.
Jocul este încă lipsit de anumite caracteristici, astfel încât nu puteți trimite rapoarte de erori, nu puteți raporta direct trișorii și nu puteți reveni dintr-un meci întrerupt. În ciuda a
Iată cum va arăta GTX 1660, Diablo se întoarce, Sekiro: Shadows Die Twice în trailerul său final
Diablo este disponibil din nou, prin amabilitatea GOG.com
Blizzard a semnat un acord cu GOG pentru a readuce clasicul hack and slash la distribuția digitală.
Sunetul lui Diablo face ca inimile multor jucători să bată mai repede, iar melodiile clasice ale lui Tristram să le răsune în cap. Înțelegerea dintre Blizzard și GOG nu este o mică surpriză, dar dacă totul este adevărat, versiunea optimizată pentru Windows 10 a clasicului din 1996 va fi doar prima dintr-o serie de clasice care revin. Odată lansat, puteți alege între versiunea originală cu grafică SVGA și rată scăzută de reîmprospătare, sau versiunea actualizată cu rezoluție crescută și suport TCP/IP. Originalul se conectează la serverele Battle.net, în timp ce acesta din urmă a întâmpinat probleme atunci când a încercat multiplayer.
Un mod fan pentru joc a fost făcut anterior, numit Belzebub, care acceptă pe deplin rezoluțiile moderne. În plus față de remedierea erorilor, acesta a încorporat, de asemenea, o serie de caracteristici din partea a doua pentru a face jocul mai confortabil de jucat, cum ar fi evidențierea pradă pe sol pentru o orientare mai ușoară. Din păcate, noua versiune disponibilă pe GOG nu include add-on-ul Hellfire 1997 de la Synergistic Software, astfel încât clasa de caractere Monk și noile zone vor trebui abandonate. Deci, dacă sunteți tentat să curățați catacombele de demoni și schelete, iată șansa dvs. Fie că sunteți î
Seria HALO vine pe PC, Control - viitorul joc de acțiune al Remedy arată uimitor
HALO dumping ar putea veni pe PC
În februarie, mulți s-au temut că continuarea FPS-ului de succes exclusiv Xbox va veni doar pe noua generație de console Microsoft.
De data aceasta, o sursă oficială a răspuns la îngrijorările fanilor. Într-o postare pe Twitter, șeful dezvoltării pentru serie, Frank O'Connor, a răcit atmosfera.
De asemenea, el a asigurat pe toată lumea că jocul mult așteptat nu va fi disponibil doar pe Xbox One, ci și pe PC, așa cum s-a promis inițial. Deși Halo Infinite, oferit de 343 Industries, va fi un titlu fără număr, acesta va fi o continuare directă și completă a seriei, cu Master Chief încă în rolul principal. Popularul mod cooperativ pentru 4 jucători cu ecran împărțit va rămâne probabil doar pe consolă, dar meciurile multiplayer online vor primi o nouă viață pe monitoarele de 144Hz.
Dar asta nu e tot, deoarece cei care au ratat jocurile HALO în trecut din cauza lipsei de console se pot aștepta să vadă episoadele anterioare pe PC și chiar să le experimenteze înainte de Infinite. Serviciul "Play Anywhere" al Microsoft a început un proces care a permis deja mai multor titluri populare să iasă din statutul de console exclusive. Dar, de data aceasta, ne putem aștepta la mai mult decât lansări recente sau noi sosiri, potrivit jurnalistului Brad Sams, care este renumit pentru împărtășirea trivia Microsoft insider. Potrivit lui Sams, Master Chief Collection, care va include primel
Amator în spatele volanului - Dirt Rally 2.0 recomandare de joc
Acest scurt tutorial mă duce într-un domeniu care îmi este aproape complet străin, pentru că trebuie să fiu sincer, nu știu prea multe despre mașini sau sporturile cu care sunt asociate și, prin urmare, nu sunt foarte atras de lucrările de tip simulator. În afară de câteva șanțuri ocazionale, nu am jucat prea multe în acest gen, dar Codemasters are o istorie lungă de jocuri de raliu, cu seria Colin McRae sunând un clopot familiar. Desigur, lansările nu au trecut neobservate, așa că atunci când am văzut că Dirt Rally 2.0 a fost lansat, m-am gândit să văd ce are în magazin pentru adevăratul diletant.
Din introducere, vă puteți da seama că nu sunt un pre-orderer sau un cumpărător în prima zi, ci mai degrabă am răsfoit recenziile STEAM și opiniile fanaticilor care dețin seturi de simulatoare scumpe cu o anumită considerație. În lumina recenziilor care se scurgeau încet, am crezut că merită să încerc jocul, chiar dacă nu am echipamentul potrivit pentru a-l conduce. Regula care se aplică la majoritatea jocurilor de curse serioase se aplică și aici. Este cu adevărat plăcut doar dacă aveți cel puțin un set de roți mai ieftine, un controler va face ca o soluție de mijloc, iar tastatura este ultima soluție. Pentru cei care o preferă pe cea din urmă, sunteți într-o poziție mai bună decât în jocul anterior, pentru că jocul nu este imposibil de jucat cu o tastatură, și chiar am reușit să iau virajele pe alocuri.
Unruly Heroes review, Wrath: Aeon of Ruin - FPS retro de la 3D Realm
Foștii dezvoltatori Ubisoft dezvăluie un joc de platformă moody
Studioul francez Magic Design Studios a fost format în 2015, iar noua echipă include mulți foști angajați Ubisoft. Cu prima lor producție, aceștia nu au încercat să creeze ceva inedit, ci mai degrabă un joc de platformă arcade adorabil, pe calea deschisă de Rayman.
Totuși, nu-i învinovățim pentru asta, deoarece Rayman este încă un joc popular, cu momente distractive pentru toate vârstele și unul dintre puținele jocuri pe care le puteți juca împreună stând unul lângă celălalt. Deci, co-op este un dat aici, dar poate că jocul merge prea departe în această privință, deoarece provocarea este echilibrată de cele patru personaje controlabile. Deși există o ofertă nesfârșită de acest stil pe piață, aventura eroului intrepid merită o încercare. Cadrul aventurii noastre este inspirat de romanul Journey to the West, astfel încât decorul, eroii și personajele care apar sunt toate bazate pe mitologia chineză, iar acesta este poate cel mai puternic punct al jocului. Designul este atrăgător, conducându-ne într-o lume de basm intricat desenată și atmosferică.
Povestea este simplă prin comparație, dar este suficientă pentru a chema în acțiune eroii necesari pentru a salva lumea, fiecare cu un stil de luptă diferit și câteva abilități diferite, unice. Așadar, gameplay-ul este cam la fel ca de obicei, cu sărituri de platformă, luptă și provoc�
7th Sector calcă pe urmele lui Inside, noul Xbox One S sosește și achiziția Ubisoft este anulată
Puzzle cyberpunk pe urmele lui Inside?
Jocurile Playdead nu au avut un impact doar asupra jucătorilor.De la lansarea lor, o serie de dezvoltatori și studiouri de jocuri s-au inspirat din aventurile chinuitoare din Limbo și din provocatorul Inside.
În liniște, a sosit jocul de puzzle cyberpunk viitor al dezvoltatorului rus independent Sergey Noskov. Pentru cei cărora le-a plăcut distopia misterioasă și întunecată din Inside, lumea plină de roboți și reclame neon din 7th Sector poate merita o vizită. Ca mulți dintre predecesorii genului, de data aceasta nu suntem pe urmele unui umanoid învechit, ci ale unei scântei digitale conștiente de sine care ne conduce prin provocările tot mai mari ale unui viitor mecanizat.
Ca și în jocul Playdead, psihologia controlului joacă un rol important, dar de data aceasta preiei controlul dispozitivelor electronice în loc de oameni vii și îi controlezi pe alții prin hackingul sistemelor. În plus față de dispozitivele simple și inofensive, puteți prelua, de asemenea, controlul mașinilor de luptă serioase, deci există sarcini logice și chiar o parte de fotografiere. În trailer vedem o varietate de locații și un design artistic atmosferic, pentru care dezvoltatorul singuratic merită laude. În timpul călătoriei noastre, factorul uman va fi împins în fundal și poate că este încercarea de rebeliune a inteligenței artificiale pe care vom putea încerca să o ducem la bun sfârșit. Este pos
Frumusețe în întuneric - FSP Hydro G review
FSP a vizat în mod special comunitatea gamerilor cu sursele de alimentare Hydro G. Gama este formată din trei membri, dintre care cea mai populară este versiunea de 650 de wați, care se regăsește foarte des în sistemele de jocuri obișnuite. Toți membrii gamei sunt surse de alimentare premium, de înaltă calitate, certificate 80+ Gold și dispun de cablare modulară. Să vedem ce primești pentru banii tăi!
Fortron Source Power a fost fondată în 1995 și a ajuns să fie una dintre cele mai mari companii de surse de alimentare din lume. Ei produc toate tipurile de surse de alimentare, inclusiv surse de alimentare externe și modele cu structură deschisă, modele ODM și OEM, surse de alimentare industriale și chiar surse de alimentare pentru monitoare LCD. Cele peste o duzină de clase de produse sunt împărțite în trei categorii principale: PSU premium, profesionale și mainstream.
Seria Hydro G face parte din categoria premium, la fel ca modelele Aurum PT și Aurum Pro de la FSP. Trei configurații Hydro G sunt disponibile în prezent, variind de la 650W la 850W. Acestea acoperă în linii mari cele mai populare categorii de putere, iar modelul de 650W este pe bună dreptate popular, deoarece este atât ieftin, cât și, chiar și astăzi, 650W este încă sursa de alimentare recomandată pentru cele mai populare plăci grafice.
Seria Hydro G este certificată 80+ Gold și dispune de cablare modulară completă. Acesta este, de asemenea, un avantaj, deoar
Teroare, tentacule, Lovecraft - Trailerul The Sinking City
O groază Cthulhu demnă de Lovecraft ajunge în sfârșit în martie?
H. P. Lovecraft, unul dintre cei mai influenți scriitori de la începutul secolului al XX-lea, a fost unul dintre creatorii și figurile definitorii ale groazei.Cel mai faimos dintre miturile create de el este Cthulhu, unul dintre monștrii antici care au stăpânit pământul timp de milioane de ani, care nu a părăsit lumea noastră și care doarme veșnic, așteptându-și trezirea și întoarcerea tovarășilor săi.Groaza și spaima evazivă și supranaturală din inima acestui univers mitic dezvăluie insignifianța umanității la scară cosmică și ne poartă în adâncurile psihicului uman.
Materialul oferă astfel combustibil pentru o varietate de producții distractive, o atmosferă puternică și o poveste înfricoșătoare pentru un creator talentat. Datorită caracteristicilor sale, rezonează cel mai bine cu genul aventură, dar au fost realizate relativ puține producții de un calibru mai mare care au trecut testul timpului în mai multe feluri și au rămas în conștiința publică până în prezent. Printre acestea se numără Alone in the Dark din 1992, care poate fi văzut ca un precursor al Resident Evil, dar mulți încă își amintesc de aventura horror cu vedere interioară Cthulhu: Dark Corners of the Earth, care, în mod paradoxal, reușește să ne atragă în atmosfera sa întunecată, încercând în același timp să descurajeze jucătorul în orice mod cu gam
Anunțuri Borderlands 3 și Cyberpunk 2077, un nou Call of Duty Remastered
Putem în sfârșit să aruncăm o privire mai atentă la Borderlands 3?
Jocul de acțiune, o colaborare între Gearbox Software și 2K Games, a îmbinat stilurile RPG și FPS într-un mod distractiv, creând o lume cu o atmosferă deosebită prin reimaginarea elementelor stilistice inspirate din diverse genuri SF. Cunoscut pentru simțul său relaxat al umorului, Borderlands 2 a fost cel mai popular titlu din serie, deoarece a valorificat la maximum conceptul în 2012 - cu eroii săi cu abilități unice și o mare de pradă, a devenit unul dintre cele mai populare jocuri distractive cooperative. The Pre-Sequel din 2014, un fel de add-on de sine stătător care a introdus prequel-ul la freneticul personaj negativ principal al celei de-a doua părți, nu a fost un sequel cu drepturi depline. Deși scurta continuare secundară a redus apetitul fanilor pentru o vreme și a adăugat câteva ore de distracție la experiența anterioară, nu ne-a făcut prea mult bine pe termen lung. În mod interesant, China a încercat să profite de pe urma unui titlu internațional de succes și a lansat o versiune free-to-play exclusivă pentru regiune numită Borderlands Online. Oul de cuc care a ieșit din aripile 2K China a fost jucabil pe mobil și PC și a introdus noi personaje jucabile, dar încercarea din 2015 a fost atât de prost primită încât a fost retrasă în luna noiembrie a acelui an.
Tăcerea anticipării a fost ruptă de Randy Pitchford de la Gearbox la GDC 20
Săpați adânc în tunelul de suprafață - Metro Exodus Game Guide
Arat adânc în tunelul de suprafață - Metro Exodus Game Guide
Puține jocuri din Europa de Est au obținut un succes serios pe piața internațională, dar creatorii S.T.A.L.K.E.R. și Cossacks au dovedit că merită atenția. Nu este surprinzător faptul că dezvoltatorii de la GSC Game World sunt, de asemenea, responsabili pentru seria Metro, care continuă tema post-apocaliptică a seriei anterioare și este, de asemenea, un FPS bazat pe literatură, concentrându-se pe consecințele unui holocaust nuclear și pe lupta restului omenirii de a supraviețui. Echipa de la 4A Games nu a stat pe lauri în ultimii șase ani și, în sfârșit, îi scoate pe eroii noștri din sistemul de tuneluri întunecate și umede ale metroului din Moscova.
Metro 2033 și Last Light au o structură liniară, cu un action-adventure atât de spectaculos și atât de sensibil la luptele supraviețuitorilor prinși sub pământ, încât au reușit să depășească defectele și neajunsurile ambelor jocuri. Este un deliciu care nu te cucerește cu tonul său vesel, cu gameplay-ul rapid sau cu jocul de arme frenetic, ci mai degrabă cu atmosfera sa incontestabil de puternică și sumbră și cu complotul bazat pe poveste. Așadar, dacă sunteți în căutarea unei experiențe sandbox relaxate sau a unei acțiuni gen Doom, sunteți pe drumul greșit, dar dacă sunteți în căutarea unei aventuri cu un ritm mai lent, uneori de groază, veți avea parte de o lume post-apocaliptică meticulos c
1 2 3 4 ... 8
PCX 2006-2025.
Gestionarea cookie-urilor / cookie-urilor Utilizăm cookie-uri pe site, ale căror detalii pot fi găsite aici.