Atenție!
În cazul în care defecțiunea implică piese care pot conține date cu caracter personal, vă rugăm să rețineți că PCX depune toate eforturile pentru a proteja datele personale ale clienților săi.
Cu toate acestea, dacă defecțiunea implică componente capabile să stocheze date care pot conține datele dvs. personale, vă rugăm să țineți cont de următoarele:
Nu putem fi trași la răspundere pentru conținutul mediilor sau al dispozitivelor de stocare care conțin date cu caracter personal afectate de defecțiune, așa că trebuie să aveți grijă să faceți zilnic copii de siguranță acasă!
Conținutul mediilor și dispozitivelor de stocare care conțin date cu caracter personal afectate de defecțiune este accesibil doar pe durata reparației, dar acest lucru nu înseamnă că conținutul este utilizat în mod abuziv. Personalul și angajații noștri au urmat, de asemenea, cursuri de conștientizare privind protecția datelor, iar conținutul mediilor de stocare nu va fi accesat pe durata reparației.
Liniile directoare de mai sus se aplică și în cazul reparării calculatoarelor complete.
Stimate client!
Dacă defecțiunea o permite, asigurați-vă întotdeauna că suporturile de date sunt protejate corespunzător. Efectuați întotdeauna copii de rezervă, criptați și protejați-vă datele.
Nu lăsați date personale pe acestea, deoarece transferăm dispozitivele și piesele de schimb către partenerii noștri de service externi pentru a aplica garanția producătorului.
Nu putem fi trași la răspundere pentru conținutul dispozitivelor și al suporturilor de date care conțin date cu caracter personal și nici pentru continuarea existenței acestora în timpul reparației!
Vă mulțumim!
Garanția de înlocuire
- Cu garanția noastră de înlocuire, nu trebuie să așteptați procedura de service uneori, din păcate, de lungă durată, dacă dispozitivul s-a defectat în garanție, îl vom inspecta și îl vom înlocui în câteva zile.
- Puteți achiziționa acest serviciu în timpul procesului de comandă, selectând caseta de verificare Garanție de înlocuire în coșul de cumpărături pentru produsele disponibile cu garanție de înlocuire.
- În cazul unei defecțiuni, dacă nu este disponibil același produs, puteți cumpăra din prețul de achiziție un produs la alegere, după o corespondare a valorii.
Raport de defecțiune în garanție https://www.pcx.ro/raport-de-eroare.
Garanția Pixel
- Cu Garanția Pixel, nu mai există defecte de pixeli enervante pe afișaj, dacă observați chiar și un singur pixel defect pe afișaj în termen de 30 de zile, vă vom înlocui dispozitivul.
- Puteți solicita Garanția Pixel în momentul comenzii, selectând caseta de selectare Garanție Pixel pentru produsele disponibile cu Garanție Pixel.
- Puteți solicita garanția pixelului în termen de 30 de zile de la achiziție pentru un pixel complet defect, iar dacă aveți o garanție de la ușă la ușă, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul de returnare.
- În absența unei defecțiuni a pixelilor, majoritatea producătorilor utilizează standardul ISO, care definește câți pixeli defecți sunt acceptați pentru o anumită dimensiune a ecranului și în ce ordine.
- Garanția pixelilor este valabilă pentru un singur dispozitiv care este schimbat, în cazul înlocuirii, produsul de înlocuire trebuie să fie reemis cu garanția pixelilor pentru a menține dreptul la schimb în caz de defect.
- Pentru a vă proteja împotriva pixelilor defecți, treceți la o garanție pentru pixeli.
Condiții de garanție și administrare:
În plus față de garanția obligatorie de 1 an, oferim o perioadă de garanție specificată de producător sau de furnizorul de servicii pentru produsele pe care le vindem, care este indicată atunci când este afișată perioada de garanție.
Garanția obligatorie nu se aplică consumabilelor (cartuș de imprimare, hârtie, toner etc.).
Perioada de garanție este indicată în partea de jos a fișei produsului, cifra 12 din casetă indică primul an de garanție obligatorie legală, iar numărul care urmează semnului "+" indică perioada de garanție în luni, conform condițiilor producătorului/furnizorului de servicii.
Pentru produsele cu o rețea de service a producătorului național (notebook-uri, tablete, telefoane, unele monitoare, imprimante etc.), vă recomandăm să contactați direct service-ul producătorului pentru un service mai rapid.
Pentru piesele care nu dispun de o rețea de service internă (componente de calculatoare desktop, periferice etc.), vă rugăm să completați formularul de la pcx.ro/raport-de-eroare. Produsul poate fi apoi expediat către noi prin curierul ales, iar după reparație sau înlocuire, vă vom returna gratuit produsul reparat sau înlocuit.
Pentru a valida garanția, produsul trebuie să fie identificabil în mod unic și nedeteriorat, iar accesoriile din fabrică sunt necesare pentru inițierea procesului. În cazul plăcilor de bază, acest lucru poate include capacul din spate, kiturile de memorie pot necesita ambele module, iar pe lângă accesoriile suplimentare pot fi necesare și elemente de ambalare.
Important de știut!
Pentru configurațiile de calculatoare asamblate (pentru care s-a perceput o taxă separată, dar care nu sunt achiziționate ca un calculator complet de la producător) ,oferim o GARANȚIEEXCLUSIV PENTRU COMPONENTE,iar în cazul unei defecțiuni ,E NECESAR SĂ NE TRIMITEȚI DOAR COMPONENTA DEFECTĂ ȘI ACCESORIILE ACESTEIA.
În cazul în care natura defecțiunii nu poate fi determinată imediat, vom efectua testarea, detectarea defecțiunii, precum și îndepărtarea și instalarea piesei defecte în termen de două săptămâni de la achiziție , gratuit, iar apoi la tariful de service actual, așa cum este afișat pe site-ul web.
Serviciul de garanție este, bineînțeles, gratuit și se taxează doar serviciile suplimentare față de garanția pieselor.
Puteți expedia produsele pentru garanție prin curierii cu care colaborăm.
Vă rugăm să vă asigurați că produsele returnate prin poștă sau curier sunt ambalate corespunzător, deoarece nu putem accepta responsabilitatea pentru orice daune cauzate în timpul transportului.
Înainte de a efectua reparații, vă rugăm să faceți o copie de rezervă a datelor importante pentru propria protecție, nu putem fi trași la răspundere pentru orice pierdere de date.
Toate produsele returnate în garanție vor fi acceptate. Produsele returnate vor fi inspectate de un tehnician de service specializat, care va stabili dacă acestea pot fi reparate sau înlocuite. Departamentul de service are dreptul de a determina factorii care afectează garanția după acceptare, inclusiv orice daune fizice.
Deteriorarea sau pierderea numărului de serie/codului de bare al produsului sau deteriorarea fizică a produsului va invalida garanția.
Daunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare și costurile aferente garanției vor fi suportate de persoana care a cauzat daunele.
Se va percepe o taxă de depozitare de 10 lei/produs/zi pentru orice produs în garanție care nu este preluat în termen de 1 săptămână de la data notificării.
Taxele noastre de servicii:
Scanare computerizată |
125 RON |
|
Înlocuire componentă calculator |
75 RON |
|
Actualizare notebook |
75 RON |
|
Actualizare BIOS |
55 RON |
|
Instalare sistem |
55 RON |
|
Instalare software |
55 RON |
|
Instalare sistem + software |
90 RON |
|
Asamblare calculator |
80 RON |
|
Montaj cooler cu răcire cu apă |
95 RON |
|
Alte reparații rapide (max. o jumătate de oră) |
75 RON |
|
Alte servicii tarif orar |
125 RON |
|
Instalare procesor |
55 RON |
Puteți raporta o defecțiune îngaranție aici.