Ghidul de livrare al magazinului online PCX

Pentru comenzile plasate prin intermediul magazinului online, se percepe o taxă de livrare în funcție de tipul, dimensiunea, greutatea, numărul produselor comandate și locul de livrare, pe lângă prețul total al produselor comandate.

Clientul are posibilitatea de a verifica produsele detaliat la primire, în prezența curierului. Clientul confirmă primirea produselor prin semnarea documentului de livrare, certificând astfel că pachetul primit corespunde atât exterior, cât și conținutului cu comanda plasată. PCX nu acceptă reclamații referitoare la cantitate sau la defecte de calitate vizibile după semnarea documentului de livrare.

Dacă la primire Clientul constată deteriorări ale produsului, trebuie să solicite întocmirea unui proces-verbal de constatare a daunelor de la curier. În astfel de cazuri, PCX asigură gratuit returnarea și înlocuirea produsului. Pentru claritate, PCX menționează că în caz de deteriorare a ambalajului, dacă produsul este intact, PCX nu își asumă nicio responsabilitate, iar Clientul nu poate solicita returnarea produsului.

Preluare cu livrare, la automat de pachete și punct fix

Comanda dvs. plasată înainte de ora 8:00 în zilele lucrătoare va fi probabil predată pentru livrare în termen de 2-3 zile lucrătoare, dacă aceasta a fost completă. În ziua predării, seara, vă vom trimite un e-mail că pachetul dvs. va sosi a doua zi. La acest e-mail vom atașa factura și certificatul de garanție (vă rugăm să verificați și folderele de spam și promoții). Plata se poate face în numerar și în anumite cazuri cu cardul bancar, dacă nu doriți să plătiți ulterior, alegeți plata în avans sau cu cardul bancar la plasarea comenzii. Livrarea se face în timpul zilei, de aceea vă rugăm să furnizați o adresă unde aveți posibilitatea de a prelua comanda în timpul zilei.

În cazul livrării la punct fix, punctul de preluare vă va notifica când comanda poate fi ridicată de la automatul de pachete sau punctul fix ales în timpul comenzii.

  1. Packeta (disponibilă numai cu plata în avans, max. 5kg, dimensiuni 50x40x30cm): 18 RON.
  2. Serviciul de curierat Packeta (max. 15kg, lungime laterală 200cm): intre 0-5 kg: 18 RON, intre 5-15 kg: 25 RON.
  3. Serviciul de curierat Fan Courier (maxim 30 kg,  60x50x30 ): intre 0-5 kg: 20 RON, intre 5-15 kg: 29 RON, intre 15-30 kg: 39 RON.
  4. Fan Box (max. 30kg, dimensiuni S (9.2 x 44.3 x 45 cm), M (19.6 x 44.3 x 45 cm), L (40.4 x 44.3 x 45 cm)): intre 0-5 kg: 18 RON, intre 5-15 kg: 24 RON, intre 15-30 kg: 36 RON.
  5. Fan Courier punct de preluare (maxim 30 kg,  60x50x30) intre 0-5 kg: 18 RON, intre 5-15 kg: 24 RON, intre 15-30 kg: 36 RON.

Taxa administrare ramburs: 8 RON (gratuit pentru plata în avans și plata online cu cardul de credit)

Taxa de livrare pentru colete supradimensionate, supraponderale sau multiple poate varia, aceasta va fi discutată înainte de expediere.

Vă rugăm să rețineți:

  • Plasați comanda pe site-ul nostru numai dacă sunteți sigur că o veți prelua, deoarece procurarea, stocarea, facturarea, ambalarea și livrarea comenzii dvs. implică o muncă semnificativă.
  • Putem menține prețurile noastre scăzute pentru dvs. doar dacă comanda dvs. reflectă o intenție reală de cumpărare.
  • Cei care nu preiau comenzile pot fi excluși din sistemul PCX.

Când recomandăm serviciul de curierat?

  • Dacă locuiți departe sau nu doriți să călătoriți inutil și aveți posibilitatea de a prelua comanda acasă sau la locul de muncă în timpul zilei.
  • Dacă doriți să primiți coletul rapid, sigur și convenabil.

Ce înseamnă livrarea expres?

Cu livrarea expres, expediem coletul dvs. prioritar, astfel încât să puteți primi comanda cu 1-2 zile lucrătoare mai devreme decât cu livrarea tradițională.

Când puteți prelua coletul de la curier?

  • În a treia zi lucrătoare de la plasarea comenzii, dacă ați plasat comanda pe site în ziua lucrătoare anterioară până la ora 9:00 și curierul ajunge la adresa indicată.
  • Vă vom informa prin e-mail despre expedierea coletului, iar curierul vă va trimite un e-mail cu data estimată a livrării.
  • În ziua livrării, puteți discuta cu serviciul de curierat despre detaliile preluării.

Cum puteți plăti la curier?

  • Cu numerar sau card bancar, dar dacă doriți să economisiți taxa de ramburs, alegeți plata în avans în timpul plasării comenzii și, pe lângă faptul că este mai ieftin, nu trebuie să vă preocupați cu plata la preluare.

IMPORTANT!

  • La preluare, verificați dacă ambalajul nu este deteriorat sau deschis! Dacă observați nereguli, verificați conținutul pachetului după plată! În caz de pachet deteriorat sau incomplet, solicitați întocmirea unui proces-verbal de constatare a daunelor și trimiteți-l la serviciul nostru pentru clienți împreună cu fotografiile aferente.

Budapesta, 1 februarie 2024
MAGAZIN ONLINE PCX

 

PCX 2006-2024.
Gestionarea cookie-urilor / cookie-urilor Utilizăm cookie-uri pe site, ale căror detalii pot fi găsite aici.