Ghidul de livrare al magazinului online PCX
Pentru comenzile plasate prin intermediul magazinului online, se percepe o taxă de livrare în funcție de tipul, dimensiunea, greutatea, numărul produselor comandate și locul de livrare, pe lângă prețul total al produselor comandate.
Clientul are posibilitatea de a verifica produsele detaliat la primire, în prezența curierului. Clientul confirmă primirea produselor prin semnarea documentului de livrare, certificând astfel că pachetul primit corespunde atât exterior, cât și conținutului cu comanda plasată. PCX nu acceptă reclamații referitoare la cantitate sau la defecte de calitate vizibile după semnarea documentului de livrare.
Dacă la primire Clientul constată deteriorări ale produsului, trebuie să solicite întocmirea unui proces-verbal de constatare a daunelor de la curier. În astfel de cazuri, PCX asigură gratuit returnarea și înlocuirea produsului. Pentru claritate, PCX menționează că în caz de deteriorare a ambalajului, dacă produsul este intact, PCX nu își asumă nicio responsabilitate, iar Clientul nu poate solicita returnarea produsului.
Preluare cu livrare, la automat de pachete și punct fix
Comanda dvs. plasată înainte de ora 8:00 în zilele lucrătoare va fi probabil predată pentru livrare în termen de 2-3 zile lucrătoare, dacă aceasta a fost completă. În ziua predării, seara, vă vom trimite un e-mail că pachetul dvs. va sosi a doua zi. La acest e-mail vom atașa factura și certificatul de garanție (vă rugăm să verificați și folderele de spam și promoții). Plata se poate face în numerar și în anumite cazuri cu cardul bancar, dacă nu doriți să plătiți ulterior, alegeți plata în avans sau cu cardul bancar la plasarea comenzii. Livrarea se face în timpul zilei, de aceea vă rugăm să furnizați o adresă unde aveți posibilitatea de a prelua comanda în timpul zilei.
În cazul livrării la punct fix, punctul de preluare vă va notifica când comanda poate fi ridicată de la automatul de pachete sau punctul fix ales în timpul comenzii.
Taxa administrare ramburs: 8 RON (gratuit pentru plata în avans și plata online cu cardul de credit)
Taxa de livrare pentru colete supradimensionate, supraponderale sau multiple poate varia, aceasta va fi discutată înainte de expediere.
Vă rugăm să rețineți:
Când recomandăm serviciul de curierat?
Ce înseamnă livrarea expres?
Cu livrarea expres, expediem coletul dvs. prioritar, astfel încât să puteți primi comanda cu 1-2 zile lucrătoare mai devreme decât cu livrarea tradițională.
Când puteți prelua coletul de la curier?
Cum puteți plăti la curier?
IMPORTANT!
Budapesta, 1 februarie 2024
MAGAZIN ONLINE PCX