Rage 2 împrumută o armă de distrugere în masă de la Doom
Într-o lună, vom putea să ne scufundăm în haosul extrem de distractiv care este Rage 2.Un nou teaser de 11 minute nu numai că dovedește că va fi unul dintre cele mai rapide și distractive FPS-uri care vor apărea în ultimii ani, dar oferă și o mică surprizăfanilorgenului.
În anii '90, fiecare nou FPS era măsurat cu Doom ca punct de referință, dar de atunci genul și-a intrat în drepturi. Rage 2, însă, nu putea nega influența Doom, chiar dacă nu știam că Avalanche Studio a realizat jocul în colaborare cu id Softwar. Nu numai că nebunia de acțiune cyberpunk plasată într-o lume post-apocaliptică are asemănări cu seria renăscută Doom în ceea ce privește gameplay-ul, dar creatorii au luat și iconicul BFG-9000, cel mai mare coșmar al demonilor, și l-au adaptat direct de acolo.
Prima tranșă din 2011 era deja o modalitate excelentă de a te urca la volanul unui camion de nisip, dar mini-rotundurile și bandiții care ne așteptau pe drum și-au pierdut repede farmecul, în principal din cauza numărului limitat de locații și a situațiilor repetitive. Au trecut însă opt ani de atunci, iar Avalanche nu numai că a acumulat multă experiență în realizarea de jocuri de acțiune open-world, dar bătăliile cu mașini din Mad Max din 2015 ne aminteau foarte mult de scenele din filmul Mad Max reimaginat. Ca și cum seria ar fi așteptat acești dezvoltatori, Rage 2 vede revenirea urmăririlor de mașini. Acestea par un pic mai slabe în comparație cu etapele pe jos, dar puteți încă să explodați fără inhibiții și, datorită terenului deschis, puteți părăsi un convoi imediat ce îl loviți, după cum arată videoclipul.
Rage 2 este o combinație antrenantă de idei clasice și moderne, împachetându-ne cu o serie întreagă de arme și abilități și făcând o bună utilizare a motorului fizic. Tot ce știm sigur este că scopul este să distreze, iar dezvoltatorii fac tot posibilul pentru a face acest lucru, singura limită fiind creativitatea ta. Sărituri duble, evitarea vântului, scuturi electrice, gadgeturi care manipulează gravitația, impacturi devastatoare? Urmărind imaginile, ne amintim de Bulletstorm, tot din 2011, și mă îndoiesc că asemănarea este întâmplătoare. Singurul lucru care lipsește de la sfârșitul încăierării finalizate este contorul de combo-uri, care rezuma și chiar puncta distrugerile pe care le-am provocat.
Ce va face publicul, scăldat în lumini de neon pâlpâitoare și locații post-apocaliptice, cu o altă creație similară va fi probabil decis de poveste și de varietatea gameplay-ului. Faptul că fanii FPS vor lua jocul la inimă nu este pus la îndoială și, de asemenea, este sigur că, dacă vrei să supraviețuiești luptei vicioase din Rage 2, va trebui să te miști mereu și vei fi aproape invincibil. Jocul va fi disponibil pe PC, nu numai pe platforma proprie a Bethesda, ci și, spre ușurarea multora, pe Steam. Jocul de bază are un preț de aproximativ 19.000 de lire sterline și este disponibil la precomandă acum, iar până la lansarea sa, pe 14 mai, fiți cu ochii pe mai multe materiale promoționale.
Fanii îi învață pe cei de la Valve să numere până la trei? Două jocuri Half-Life neoficiale în pregătire
În urmă cu doi ani, probabil ultimul sceptic a acceptat tristul adevăr că Half-Life s-ar putea să nu aibă niciodată un final oficial. Atunci Marc Laidlaw, omul responsabil de istoria jocurilor originale, a publicat ceea ce intenționa să fie o continuare a Half-Life 2: Episode 2, care are acum 12 ani.
Cu un proiect care are în spate o comunitate atât de mare și dedicată, nu prea există motive de teamă. Gândiți-vă doar la cantitatea infinită de conținut, misiuni noi și hărți noi pe care primele două episoade le-au primit de-a lungul anilor. Black Mesa, de exemplu, a luat ani de muncă și a dat primei părți o transformare modernă, dar am putea menționa și clasicul Counter-Strike, care a trecut de la un add-on gratuit de câțiva megabytes la jocul online care este popular și astăzi. Acum că povestea oficială a ieșit la iveală, inițiativele independente pot începe să-și creeze propriile viziuni. Anii de așteptare vor fi compensați de o abundență de conținut, deoarece două proiecte paralele vor încerca să dea viață sequel-ului.
Cel mai recent videoclip vine de la creatorii jocului BOREllL ALYPH. După cum v-ați putea aștepta, echipa independentă care lucrează la Keep Away From Fire sunt fani dedicați ai Half-Life și încearcă să rămână cât mai fidelă gameplay-ului din Half-Life 2. Atât de mult, încât folosesc motorul Source care a rulat sub jocul original, ceea ce a fost important nu numai pentru a păstra atmosfera, dar, după propria lor recunoaștere, le face munca mai ușoară. Imaginile arată jocul în stadiile sale incipiente, deci, ca de obicei, multe dintre sunete și texturi nu sunt încă finale, dar există ceva muzică în ultimele minute. Pe site-ul lor, ei răspund la cele mai frecvente întrebări ale fanilor, așa că știm că vor exista noi monștri și dușmani de explorat, precum și noi locații, dar acestea sunt în mare parte conceptuale și nimic nu este dezvăluit încă. Vestea bună este că doritorii de nostalgie vor putea juca gratuit și, în mod ironic, dar poate nesurprinzător, îl vor putea descărca de la Stem.
În spatele coloanei sonore grozave de deasupra paragrafului se află o operațiune puțin mai serioasă. Project Borealis este un proiect comun al mai mult de 70 de dezvoltatori entuziaști care au găsit în mod eretic că motorul grafic Unreal 4 este cel mai potrivit pentru această sarcină. Lăsând gluma la o parte, din tutorialele și jurnalele dezvoltatorilor disponibile pe canalul lor YouTube, reiese clar că aceștia doresc să păstreze caracterul și spiritul original al Half-Life, imaginând în același timp un sequel cu caracteristici mai avansate și un aspect mai modern. Deci, pentru cei care nu se pot decide dacă Episodul 3 ar fi mai bun în formă modernă sau clasică, cu puțin noroc s-ar putea să le puteți încerca pe amândouă.