HALO dumping ar putea veni pe PC
În februarie, mulți s-au temut că continuarea FPS-ului de succes exclusiv Xbox va veni doar pe noua generație de console Microsoft.
De data aceasta, o sursă oficială a răspuns la îngrijorările fanilor. Într-o postare pe Twitter, șeful dezvoltării pentru serie, Frank O'Connor, a răcit atmosfera.
De asemenea, el a asigurat pe toată lumea că jocul mult așteptat nu va fi disponibil doar pe Xbox One, ci și pe PC, așa cum s-a promis inițial. Deși Halo Infinite, oferit de 343 Industries, va fi un titlu fără număr, acesta va fi o continuare directă și completă a seriei, cu Master Chief încă în rolul principal. Popularul mod cooperativ pentru 4 jucători cu ecran împărțit va rămâne probabil doar pe consolă, dar meciurile multiplayer online vor primi o nouă viață pe monitoarele de 144Hz.
Dar asta nu e tot, deoarece cei care au ratat jocurile HALO în trecut din cauza lipsei de console se pot aștepta să vadă episoadele anterioare pe PC și chiar să le experimenteze înainte de Infinite. Serviciul "Play Anywhere" al Microsoft a început un proces care a permis deja mai multor titluri populare să iasă din statutul de console exclusive. Dar, de data aceasta, ne putem aștepta la mai mult decât lansări recente sau noi sosiri, potrivit jurnalistului Brad Sams, care este renumit pentru împărtășirea trivia Microsoft insider. Potrivit lui Sams, Master Chief Collection, care va include primele patru episoade ale seriei, inclusiv o versiune remasterizată a primelor două, este chiar după colț, anunțul oficial urmând să fie făcut la E3.
Controlul este aproape în mâinile noastre
Jocul de acțiune cu tematică supranaturală și aspect exterior arată uimitor și va sosi la sfârșitul acestui an
Dezvoltatorul Control, Remedy Entertainment , a fost prezentat într-un articol anterior, care a aruncat o privire asupra activității studioului în contextul lui Alan Wake. Echipa finlandeză a livrat cel mai recent Quantum Break, în care s-a pus atât de mult accentul pe povestire, încât aproape că nu exista control asupra protagonistului. Lungile cutscene și cinematismele live-action au copleșit complet timpul de joc, astfel încât, în loc de un joc de acțiune în toată regula, ne-am trezit mai degrabă cu un film SF interactiv. Un lucru este sigur, Remedy a pus întotdeauna un mare accent pe poveste, iar de data aceasta vom putea ghida o doamnă cu puteri telekinetice prin ceea ce promite să fie o poveste foarte spectaculoasă.
Într-un videoclip recent, Mikael Kasurinen, șeful proiectului, ne prezintă setul de instrumente speciale, dezvăluind că nu numai că ne putem juca cu mediul înconjurător și cu adversarii noștri ca un gunk gravitațional ambulant, dar, datorită levitației, am putea fi un element de bază în orice film cu supereroi. Din ceea ce am văzut, putem crea multe momente distractive prin utilizarea creativă a abilităților noastre, putem lua pe scurt unii dintre atacatorii noștri și de multe ori nici nu avem nevoie de armele noastre de foc modificabile pentru a face ravagii.
Chiar și versiunea neterminată este impresionantă
Dezvoltarea luiControl a început înainte ca Quantum Break să fie lansat și folosește o versiune îmbunătățită a motorului Northlight care a debutat acolo pentru a reda scene suprarealiste și medii onirice. Dezvoltatorii au învățat din experiența anilor precedenți și de data aceasta le oferă jucătorilor mult mai multe posibilități de a folosi capacitățile jocului în propriul lor stil. Am fost obișnuiți cu o poveste complet liniară încă de la Max Payne, dar Control rupe cu această tradiție strictă. Clădirea centrală, care la prima vedere pare înghesuită, va oferi posibilitatea de a vizita o serie de zone alternative și, de asemenea, va tinde să rearanjeze camerele pe care le-ați vizitat deja, adăugând la complot locații de dimensiuni diferite și structurate variabil. Se promite, de asemenea, un grad ridicat de rejucabilitate, prin care vă puteți învinge adversarii în mai mult decât o serie de scene strict scriptate, iar comportamentul dvs. poate influența evenimentele care vă așteaptă.
Narațiunea puternică și atmosfera inimitabilă rămân, bineînțeles, mărcile înregistrate ale echipei finlandeze, cu o atmosferă de mister și întuneric atent creată, care este evidentă în imaginile și videoclipurile publicate până acum. Efectele de lumină și umbră, schema unică de culori, structurile multidimensionale, rearanjarea spațiului din jurul nostru și mediile destructibile interactiv se combină pentru a ne menține curiozitatea vie până în momentul lansării. Povestea este plasată în sediul din New York al Biroului Federal de Control (FBC), o organizație secretă care se ocupă cu fenomenele supranaturale. Botezată Oldest House, misterioasa clădire se ridică doar din exterior la așteptările unui zgârie-nori rudimentar, în timp ce în interior tinde să lase loc fenomenelor greu de explicat și oferă o poartă către lumi alternative. O amenințare dintr-o dimensiune extraterestră se strecoară în mod natural pentru a rearanja lucrurile. Protagonista noastră - liderul organizației, Jesse Faden - este o tânără cu abilități speciale care, datorită evenimentelor, poate face lumină și asupra traumei din copilărie din spatele abilităților sale. Data exactă de lansare nu este încă cunoscută, dar cele mai recente informații sunt că Remedy intenționează să lanseze jocul în vara anului 2019, deoarece ar putea exista un titlu de distragere în luna mai. Deci, dacă totul merge bine, am putea vedea Remedy Entertainment îndoind spațiul în această vară.