Puteți utiliza raportul de eroare după ce vă conectați.
Selectați comanda care conține produsul incorect:
Cum ați dori să ni-l trimiteți înapoi?
Am nevoie de un curier

INFORMAȚII IMPORTANTE!
- Procesarea începe după primirea în depozitul nostru.
- Vă rugăm să includeți accesoriile (inclusiv capacul din spate al plăcii de bază) și, dacă este posibil, elementele de ambalare, astfel încât să nu trebuiască să le înlocuiți ulterior.
- Asigurați-vă că ambalajul este sigur pentru expediere în toate cazurile, deoarece nu putem fi trași la răspundere pentru orice deteriorare în timpul transportului.
- Nu scrieți și nu lipiți nimic pe elementele de ambalare din fabrică, acoperiți ambalajul cu folie sau hârtie de protecție.
- Timpul de gestionare a garanției poate varia, în medie durează câteva săptămâni. Vom trimite dispozitivele primite la un atelier specializat pentru inspecție, service sau înlocuire, după care vă vom anunța prin e-mail.
- Defecțiunile, instalarea necorespunzătoare și/sau deteriorarea fizică datorată utilizării necorespunzătoare vor anula garanția. Acest lucru poate fi stabilit după ce vehiculul a fost trimis la atelier.
- Calculatoarele asamblate sunt acoperite și ele de o garanție pentru piese, așa că returnați-ne doar piesa defectă cu o descriere precisă a defecțiunii. Testarea calculatoarelor este un serviciu cu taxă suplimentară.
- Certific, împreună cu chitanța, că elementele de pe chitanță au fost livrate/primite. Produsele predate pot fi manipulate doar în stare originală, nedeteriorată, în garanție/garanție. În timpul recepției produselor nu se efectuează o inspecție articol cu articol, produsele sunt inspectate de un serviciu specializat, prin urmare, serviciul poate stabili circumstanțele și daunele care afectează dreptul după recepție, despre care vom trimite o notificare scrisă la adresa de e-mail furnizată la recepție. În cazul returnării unui computer complet, vom percepe o taxă de inspecție în baza listei de prețuri în vigoare. În cazul calculatoarelor foarte murdare, se va percepe, de asemenea, o taxă de curățare.
- În cazul în care există o garanție la domiciliu, produsul defect poate fi returnat gratuit prin poștă și va fi returnat gratuit pentru reparare sau înlocuire, sau, în lipsa unei garanții la domiciliu, se va percepe o taxă de livrare, care va fi percepută ca taxă unică la returnare.
- Veți fi în continuare taxat pentru livrarea produselor deteriorate, în afara garanției, în afara cauzei de testare, chiar dacă ați trecut anterior la un serviciu de garanție din ușă în ușă.
- Produsele finisate vor fi returnate prin curier sau le puteți ridica personal.
- Pentru un proces mai ușor, vă rugăm să includeți o copie a facturii sau a numărului facturii și/sau a ID-ului comenzii și odescriere detaliată a defecțiunii. Vom efectua o verificare a garanției doar pentru defectele raportate în descrierea defecțiunii, așa că vă rugăm să vă asigurați că furnizați o descriere exactă a defecțiunii.
Pentruîntrebări suplimentare , vă rugăm să contactați [email protected].
PCX 2006-2024.
Gestionarea cookie-urilor / cookie-urilor Utilizăm cookie-uri pe site, ale căror detalii pot fi găsite aici.